تعمیرات جارو برقی

با توجه به اینکه جارو برقی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است طبیعی به نظر میرسد که گاهی دچار ایراد شود. آنچه در زمان بروز خرابی این دستگاه اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش‌دیده برخوردارند. خوشبختانه تعمیر انواع جاروبرقی در استان البرز در میان خدمات گسترده مجموعه تخصصی آرمان تعمیرات قرار دارد. تکنسین‌های این مرکز از شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و با عیب‌یابی صحيح دستگاه شما را به خوبی تعمیر و مجددا راه‌اندازی می‌کنند.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای جاروبرقی تحت پوشش

عیب یابی و تعمیر مشکلات جاروبرقی

استفاده درست و نگهداری اصولی از هر دستگاهی قطعا باعث افزایش طول عمر آن می‌شود و شما را تا سال‌ها از خرابی و مراجعه به تعمیرکار بی‌نیاز می‌کند با این حال حتی اگر دستگاه شما از بهترین برندهای موجود باشد باز هم ممکن است در اثر خطای خودتان یا به هر دلیل دیگری آسیب ببیند در این شرایط آنچه اهمیت زیادی دارد اقدام به موقع است. به این ترتیب قبل از آن‌که ایراد دستگاه آنقدر جدی شود که دیگر تعمیر بی فایده باشد به آن رسیدگی می‌کنید و می‌توانید تا سال‌ها دستگاه‌تان را استفاده کنید.
برخی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی از انواع برندها به قرار زیر هستند فراموش نکنید با مشاهده هر یک از این موارد درسریع‌ترین زمان ممکن برای بررسی دستگاه توسط یک تکنسین ماهر اقدام کنید.
1.کم شدن شدت مکش
2.به مشام رسیدن بوی سوختگی
3.خاموش شدن ناگهانی
4.تولید صداهای بلند و عجیب

انجام خدمات تعمیر با قطعات اورجینال

برای تعمیر هر دستگاهی باید از قطعات اصل استفاده شود. چرا که اگر از قطعات ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده شود، احتمال بروز دوباره مشکل در بازه زمانی کوتاه تری وجود دارد.
از این رو توصیه می‌شود که تهیه قطعات را به مرکز آرمان تعمیرات بسپارید تا تعمیرات جاروبرقی شما با قطعات اورجینال و ضمانت نامه صورت بگیرد.
مجموعه آرمان تعمیرات با شناخت کافی از بازار و روابط گسترده ای که دارد میتواند تهیه تمامی قطعات جاروبرقی حتی موارد کمیاب را برعهده بگیرد و آنها را در زمان کوتاهی در اختیار کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی قرار دهد.
بدین ترتیب مشکلات به سرعت برطرف می‌شوند و می‌توانید از کارکرد بی عیب و نقص دستگاه خود لذت ببرید.


تعمیر قطعات جاروبرقی، اولویت آرمان تعمیرات است.


تعمیر قطعات اولویت اصلی تکنسین‌های آرمان تعمیرات است چراکه این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، بهره برداری کمتر از منابع طبیعی، کمک به حفظ  محیط زیست و… میشود.
همچنین مجموعه آرمان تعمیرات تمامی ابزارهای لازم را فراهم نموده و مدرن ترین تجهیزات برای تعمیر لوازم خانگی را در تعمیرگاه‌های خود جای داده است بدین ترتیب شانس تعمیر قطعات تا حد زیادی افزایش می‌یابد با این حال اگر قطعهات عمر مفیدش را تمام کرده باشد یا هزینه تعمیرات نزدیک به قیمت قطعه تازه باشد، متخصصین تعویض قطعه را توصیه می‌کنند.در صورت واگذاری این اقدام به آرمان تعمیرات از خدماتی مانند گارانتی و پشتیبانی نیز بهره‌مندخواهید شد.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

تعمیر برد جاروبرقی

در صورتی که جاروبرقی‌تان مدام خاموش میشود، کلید تنظیم سرعت آن کار نمی‌کند، نمایشگر جاروبرقی هیچ چیزی نشان نمی‌دهد سوخته است، قدرت مکش جارو کم و زیاد نمی‌شود، دیر خاموش می‌شود یا اصلا روشن نمی‌شود لازم است که تکنسین به بررسی برد این دستگاه بپردازد.
نکته حائز اهمیت در رابطه با این قطعه پراهمیت در جاروبرقی این است که تعمیر برد جاروبرقی تخصص و مهارت بالا می‌خواهد به این معنا که اگر از یک مرکز مجاز کمک بگیرید و تعمیرکار ماهری دستگاه شما را بررسی کند می‌تواند به درستی برد را عیب یابی و نسبت به تعمیر آن اقدام کند. تکنسین ناوارد ممکن است برد جاروبرقی را به خاطر یک ایراد جزئی تعویص کند در شرایطی که حتی نیازی به این کار وجود ندارد.

تعمیر موتور جاروبرقی

رایج ترین نشانه ایراد پیدا کردن موتور جاروبرقی این است که بوی سوختگی از آن احساس کنید البته در صورتی که بوی سوختگی حس کردید لزوما به این معنا نیست که موتور ایراد دارد و ممکن است مشکل دیگری در این دستگاه رخ داده باشد. نداشتن مکش کافی، سر و صدای زیاد موتور، خاموش شدن ناگهانی و گرمای بیش از اندازه دستگاه از دیگر نشانه های ایراد پیدا کردن موتور جاروبرقی هستند. اما آیا موتور جاروبرقی قابل تعمیر است؟
اینکه موتور جاروبرقی تعمیر می‌شود یا نه بستگی به علت خرابی دارد این احتمال وجود دارد که موتور گرد و خاک گرفته باشد و در این صورت با تمیز کردن اصولی آن مشکل برطرف خواهد شد. در برخی موارد و در مورد برخی دستگاه ها حتی اگر موتور سوخته باشد هم با تعویض سیم پیچ میتوان نسبت به تعمیر آن اقدام نمود به طور کلی تعمیر موتور جاروبرقی جزو موارد پیچیده است و حضور یک تکنسین ماهر و آموزش دیده را می‌طلبد.

سوالات متداول

تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جارو برقی آرمان تعمیر در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر جارو برقی دارای مدرک فنی حرفه‌ای بوده، بیش از 10 سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز، آموزش‌های لازم را در مجموعه ما فرا می‌گیرند.

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرمان تعمیرات است.

آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.