تعمیرگاه تخصصی انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از عوامل حیاطی منازل است از این رو آنچه در زمان بروز خرابی این دستگاه اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش‌دیده برخوردارند. خوشبختانه تعمیر انواع  ماکروفر در استان البرز در میان خدمات گسترده مجموعه تخصصی آرمان تعمیرات قرار دارد تکنسین‌های این مرکز از شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و با عیب یابی صحيح دستگاه شما را به خوبی تعمیر و مجددا راه اندازی می کنند.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای ماشین ظرفشویی تحت پوشش

یکی از لوازم برقی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد ماشین ظرفشویی می‌باشد که کمک بزرگی به شستشوی ظروف در آشپزخانه می‌کند گاهی ممکن است این دستگاه دچار مشکلاتی شود و به درستی کار نکند یا حتی بطور کامل از کار بیفتد اگر ماشین ظرفشویی تان نیازمند تعمیر است فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

چه زمان باید ماشین ظرفشویی را تعمیر کرد؟

گاهی اوقات مشکلات بسیار ساده ای برای ماشین ظرفشویی پیش می آید که به دلیل نداشتن دانش کافی در مورد نحوه نگهداری و استفاده از این دستگاه بوجود میاید این مشکلات نیاز به تعمیرکار نداشته و افراد می‌توانند با یک مشاوره ساده آن را رفع نمایند اما چنانچه مشکلات جدی تری که در زیر لیستی از آن را نام خواهیم برد برای ماشین ظرفشویی شما پیش آید بهتر است در اسرع وقت تعمیرکاری را برای رفع مشکل دستگاه فراخوانده تا آن را تعمیر نماید. دقت داشته باشید که تعمیر دستگاه‌هایی همچون ماشین ظرفشویی نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد و گاهی مشکلات بوجود آمده در دستگاه آنقدر زیاد است که صرف هزینه زیاد برای رفع مشکلات آن صرفه اقتصادی نخواهد داشت. بنابراین این تعمیرکار است که میتواند عیب دستگاه را بخوبی سنجیده و هزینه های آن را آنالیز نماید پس از نشان دادن دستگاه به کسانی که تخصص کافی ندارند خودداری نمایید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

تعداد قطعات ماشین ظرفشویی زیاد و ساختار آنها پیچیده است. به همین دلیل معمولا خود افراد از عهده تعمیر ماشین ظرفشویی بر نمی آیند و نیاز به کمک تعمیرکار دارند. موارد زیر از جمله خدماتی است که تعمیرکاران آرمان تعمیرات برای رفع نقص و عیب یابی ماشین ظرفشویی به شما ارائه می‌دهند. ممکن است ماشین ظرفشویی شما نیز به یکی از این موارد نیاز داشته باشد:

• عیب یابی و تعمیرات هیدروستات ظرفشویی
• عیب یابی و تعمیرات هیتر ماشین ظرفشویی
• تعمیرات انواع ظرفشویی قدیم و جدید
• باقی ماندن آب در ماشین ظرفشویی مشاهده خط‌های مختلف روی دستگاه ظرفشویی
• ماندن کف در ماشین ظرفشویی
• جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی
• عیب یابی الکترونیکی دستگاه ظرفشویی و تعویض و تعمیر قطعات
• رفع نقص تایمرهای الکتریکی و نیمه الکترونیکی و میکروسوییچ و سنسورها
• بر طرف کردن نشتی
• رفع ایراد عدم تخلیه آب
• مرتفع کردن ایرادات درب دستگاه
• تعویض و تعمیر ظرف نمک
• تعويض شلنگ و شیرهای مکانیکی و الکتریکی
• تعویض و تعمیر پمپ سیرکولاسیون و تخلیه

کدام برندهای ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران آرمان تعمیر میشود؟

معمولا یک تعمیرکار ماهر ماشین ظرفشویی با انواع برندها آشنا است و شما میتوانید برای تعمیر برندهای مختلفی به این افراد مراجعه کنید. موارد زیر از جمله برندهایی است که مکررا در آرمان تعمیرات خدمات حرفه ای تعمیر برای آنها ارائه میشود:
1.تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
2.تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
3.تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
4.تعمیرماشین ظرفشویی مجیک
5.تعمیر ماشین ظرفشویی موریس
6.تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس
7.تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا
8.تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما
9.تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سخن آخر

ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم خانگی باید به صورت منظم سرویس شود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل با پیگیری به موقع و کمک گرفتن از تعمیر کاران ماهر قطعا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی به طور کامل انجام شده و لازم نیست برای خرید یک ماشین ظرفشویی جدید هزینه کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در آرمان تعمیرات چگونه است؟

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت مجموعه آرمان تعمیرات می باشد حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی آیا ضمانت دارد؟

گروه آرمان تعمیرات چون از قطعات اصلی و فابریک استفاده میکند بعد از تعمیر ماشین ظرفشویی همان قسمت تعمیر شده و قطعات تعویض شده را به مدت 6 ماه گارانتی و ضمانت می‌کند و در این مدت شما هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنید.

آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ می شود؟

بله تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

تخصص و تجربه ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی آرمان تعمیرات در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی دارای مدرک فنی حرفه ای بوده و بیش از ۱۰ سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز آموزش‌های لازم را در آرمان تعمیرات فرا می گیرند.

آیا تعمیرات لوازم خانگی در منزل قابل انجام است؟

بله اولویت آرمان تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه خواهد کرد. تنها در مواقعی که تعمیر در منزل میسر نباشد، ممکن است دستگاه به کارگاه منتقل شود.

سوالات متداول

تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های آرمان تعمیر در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیرات ما دارای مدرک فنی حرفه‌ای بوده، بیش از 10 سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز، آموزش‌های لازم را در مجموعه ما فرا می‌گیرند.

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرمان تعمیرات است.

آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.