تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی

هزینه های بالا خرید ماشین لباسشویی باعث شده است کمتر کسی به فکر تعویض این وسیله برقی بیافتد و اغلب در زمان بروز مشکل برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام می‌نمایند. تعمیرگاه‌های مجاز لباسشویی خدمات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، یکی از تعمیرگاه های ماشین که برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی در انواع برند می‌توانید از آنها کمک دریافت نمایید تعمیرگاه آرمان تعمیرات است. در ادامه به معرفی خدمات تعمیرگاه آرمان تعمیرات می‌پردازیم تا در صورت نیاز بتوانید از ما کمک بگیرید.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای ماشین لباسشویی تحت پوشش

خدمات تعمیرات لباسشویی در کرج

اگر ساکن کرج هستید می‌توانید برای تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی روی آرمان تعمیرات حساب کنید. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در زمانی کوتاه، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات مورد نیاز شما را در همان روز ثبت کند.
امروزه لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم هر خانه ای است. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در آن، زندگی روزمره ما دچار اختلال می‌شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی‌های موجود به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی چون ال جی، سامسونگ و بوش می‌روند. اما حتی بهترین برندها نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر دستگاه‌تان خراب شده، بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.
مرکز تخصصی آرمان تعمیرات دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ماشین لباسشویی از جمله ال جی، سامسونگ، آاگ ،کنوود ،بوش، کندی و… است. تکنسین‌های این مجموعه آموزشه‌ای لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و با تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه آشنایی کافی دارند. از این رو برای تعمیرات دستگاه شما انتخابی مطمئن محسوب می‌شوند.

مشکلات رایج لباسشویی

برخی از مشکلات که به وفور برای لباسشویی‌ها پیش می‌آید و افراد از آن شکایت می‌کنند را در زیر برای شما لیست کرده ایم:

• نشتی آب از زیر یا مخزن پودر لباسشویی یا شلنگ اتصال آب گرم و سرد
• لرزش و صدا بیش از حد در حین آبکشی یا شستشوی لباس ها
• بوی بد داخل لباسشویی که باعث بد بو شدن رخت ها می‌شود.
•تمیز نشدن لباسها
•خاموش شدن لباسشویی پیش از اتمام آبکشی لباس ها
•خالی نکردن پورد لباسشویی در داخل محفظه
• مسدود شدن شلنگ تخلیه لباسشویی
•درام ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
•قدرت چرخش محفظه لباسشویی پایین می‌آید.
•بازه زمانی شستشو لباسشویی تغییر می‌کند.
•دکمه های لباس شویی دچار تو رفتگی می‌شود
•درب لباسشویی در اثر ضربه شکسته می‌شود.

اگر هر کدام از مشکلات بالا یا مشکلات احتمالی دیگری برای لباسشویی شما بوجود آمده است
نگران نباشید کارشناسان آرمان تعمیرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

برخی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین لباسشویی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا فرآیند تعمیر و ارائه خدمات مربوط به سرویس ماشین لباسشویی در منزل انجام شود. این وسیله الکترونیکی جزء پر کاربردترین وسایل منزل به شمار می‌رود. به طور کلی ماشین لباسشویی نسبتاً بزرگ و سنگین است بنابراین حمل و نقل و جابجا کردن آن بین خانه و تعمیرگاه چندان آسان نیست. اگر جزء افرادی باشید که می‌خواهید در اسرع وقت مجدداً از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید بهتر است فرایند تعمیر ماشین لباسشویی در محل انجام شود تا زمان اضافه‌ای صرف حمل و نقل تا تعمیرگاه و برگشت آن به منزل سپری نشود، چرا که در برخی از موارد ممکن است این جریان باعث طولانی تر شدن بیشتر دوره تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی شود. بنابراین ارائه خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در محل یکی از بزرگ ترین و مهم ترین خدماتی است که مراکز معتبر ارائه می کنند. تعمیرکاران با حضور در منزل و بررسی دقیق این دستگاه آن سرویس و تعمیر می‌کنند.

سخن آخر

ماشین لباسشویی یک وسیله الکترونیکی پر کاربرد در خانه هاست و خراب شدن آن اجتناب ناپذیر است. استفاده صحیح و سرویس دوره ای باعث پیشگیری از بروز مشکلات جدی می‌شود. در صورت مشاهده تغییرات غیرعادی در عملکرد ماشین لباسشویی باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

سوالات متداول

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرمان تعمیرات است.

آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

تخصص و تجربه ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی آرمان تعمیرات در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی دارای مدرک فنی حرفه ای بوده و بیش از ۱۰ سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز آموزش‌های لازم را در آرمان تعمیرات فرا می گیرند.

آیا تعمیرات لوازم خانگی در منزل قابل انجام است؟

بله اولویت آرمان تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه خواهد کرد. تنها در مواقعی که تعمیر در منزل میسر نباشد، ممکن است دستگاه به کارگاه منتقل شود.د.