تعمیرگاه تخصصی انواع مایکروفر

آیا به‌ دنبال مرکز تعمیرات مایکروفر هستید؟

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آرمان تعمیرات به عنوان بهترین تعمیرگاه در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز میباشد.
مایکروفر یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه است که پختن انواع غذا و کیک و شیرینی را در منزل و همینطور کارگاه‌های شیرینی پزی بزرگ راحت نموده است این وسیله پر کاربرد در انواع صنعتی و خانگی با ابعاد گوناگون تولید و عرضه می‌شود. برندهای مختلفی از مایکروفر در بازار موجود است. اکثر کمپانی ها معمولا خدمات پس از فروش محصولات خود را به خوبی ارائه می‌دهند اما این خدمات محدود بوده و مشتریان فقط با شرایط خاصی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، از این رو در صورتی‌که دستگاه مایکروفر دچار مشکل فنی شود نیاز به تعمیر فوری خواهد داشت تعمیرات این وسیله توسط تعمیرگاه مدرن آرمان تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. در ادامه به معرفی این تعمیرگاه و خدمات و امتیازاتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد خواهیم پرداخت.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای مایکروفر تحت پوشش

چه وقت باید برای تعمير مايكروفر اقدام نماییم؟

هنگام کار با مایکروفر ممکن است انواع مشکلات جزئی یا پیچیده‌ای به‌وجود بیاید. این مشکلات در رده های مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که برخی از آنها نیاز به تعمیر فنی داشته و برخی از آنها با دانش فنی بسیار کم نسبت به این دستگاه قابل حل خواهد بود از این رو به کسانی که با این دستگاه در حال کار هستند پیشنهاد می‌دهیم با بروز هر مشکل سطحی فورا هول نشده و سراغ تعمیرگاه نروند برخی از مشکلات مایکرفر به دلیل نداشتن دانش کافی در مورد نگهداری و نحوه استفاده از این وسیله ایجاد می‌شود بنابراین اگر مشکلی برای دستگاه شما در منزل یا محل کار ایجاد شده است بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان تعمیرگاه آرمان تعمیرات تماس حاصل نمایید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.
در صورتی‌که دستگاه شما نياز به تعمیر جدی داشته باشد تعمیرگاه آرمان تعمیرات بهترین تعمیرکاران خود را در کمتر از ۲ ساعت به محل شما رسانده و وسیله شما را تعمیر می‌نماید.

برخی از مشکلات مایکروفر

برخی این مشکلات با دانستن اندکی اطلاعات حل می‌شود و برخی نیاز به تعمیر فوری خواهند داشت.در زیر لیستی از مشکلات احتمالی را بیان خواهیم کرد :

•روشن نشدن مایکروفر
•از کار افتادن برخی از دکمه های دستگاه که برای راه اندازی آن حیاتی هستند.
• از کار افتادن گریل مایکروفر
•تنظیم نشدن دمای دستگاه و سوزاندن برخی از غذاها
•ظرف داخل مایکروفر به خوبی نمی‌چرخد.
• مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر و عدم داغ شدن آن به اندازه دلخواه
• مايكروفر بصورت اتوماتیک خاموش نمی‌شود.
• درب مایکروفر بخوبی بسته نمی‌شود.
• دستگاه شما اتصالی دارد و خاموش و روشن می‌شود.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

چرا نمایندگی تعمیرات مایکروفر آرمان تعمیرات

برای شناخت بیشتر آرمان تعمیرات بعنوان نمایندگی تعمیرات انواع مایکروفر لازم است بدانید که این تعمیرگاه چه امتیازات و برتری‌هایی به نسبت سایر تعمیرگاه‌ها دارد و چرا بهتر است از خدمات آن استفاده نمود:

در تعمیرگاه آرمان تعمیرات مایکروفر شما توسط کسانی بررسی و تعمیر می‌شود که تخصص آنها تعمیر مایکروفر بوده و بر تمام قطعات و بخش های این وسیله و نحوه تعمیر آن اشراف کامل دارند.
مایکروفرهای برندهای مختلف برخی ویژگی‌های متمایز با یکدیگر دارند که فقط یک متخصص و تکنسین این دستگاه می‌تواند آن را بخوبی تعمیر نماید در تعمیرگاه آرمان تعمیرات نه تنها تعمیرکاران بر قطعات مختلف این دستگاه تسلط کامل دارند، بلکه بخشهای مختلف و نحوه تعمیر آن را نیز می شناسند.
تمام خدمات در سریع ترین زمان ممکن ارائه داده می‌شود.

هزینه تعمیرات ماکروفر

هزینه های تعمیرات بسیار مناسب بوده و بسیاری از مشکلات پیش آمده با مشاوره رایگان کارشناسان این تعمیرگاه حل می‌شود و نیازی به هزینه اضافی نیست
تمام قطعات مایکروفرها در تعمیرگاه آرمان تعمیرات وجود دارد و مشتریان می‌توانند با خیال آسوده تعویض قطعات خود را به این تعمیرگاه بسپارند.
این تعمیرگاه توسط افرادی مدیریت می‌شود که رضایت مشتری را اولویت کاری خود قرار می‌دهند. بنابراین ناراضی نخواهید بود از آنجا که مایکروفر جزو لوازم خانگی گران قیمت است و نمی‌توان جهت خرید آن بارها هزینه کرد بهتر است تعمیرات آن را به کسانی سپرد که در این زمینه تخصص دارند و با هزینه بسیار مناسب مایکروفر مشتریان را تعمیر می‌نمایند.

سوالات متداول

تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماکروفر آرمان تعمیر در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر ماکروفر دارای مدرک فنی حرفه‌ای بوده، بیش از 10 سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز، آموزش‌های لازم را در مجموعه ما فرا می‌گیرند.

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرمان تعمیرات است.

آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

آیا تعمیرات لوازم خانگی در منزل قابل انجام است؟

بله اولویت آرمان تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاهتان به منزل شما مراجعه خواهد کرد. تنها در مواقعی که تعمیر در منزل میسر نباشد، ممکن است دستگاه به کارگاه منتقل شود.