تعمیرگاه تخصصی انواع کولرگازی

کولر گازی یکی از مهترین وسایل سرمایشی منزل است. آنچه در زمان بروز خرابی این دستگاه اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش‌دیده برخوردارند. خوشبختانه تعمیر انواع  ماکروفر در استان البرز در میان خدمات گسترده مجموعه تخصصی آرمان تعمیرات قرار دارد تکنسین‌های این مرکز از شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و با عیب یابی صحيح دستگاه شما را به خوبی تعمیر و مجددا راه اندازی می‌کنند.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای کولرگازی تحت پوشش

تعمیرات تخصصی انواع کولرگازی

 

سیستم‌های سرمایشی همچون کولر گازی نقش اساسی در زندگی ما در فصول گرم سال دارند. تعمیر کولر گازی یکی از موارد مهمی است که باید به دست متخصصین مجرب سپرده شود. اگر در این روزهای گرم احتیاج به تعمیر کولرگازی خود دارید می‌توانید از تعمیرگاه تخصصی آرمان تعمیرات کمک بگیرید .

مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی

 

مجموعه تخصصی آرمان تعمیرات با برخورداری از تکنسین‌هایی که زمینه عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی به خوبی آموزش دیده اند خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب ارائه میدهد. اولویت تکنسین‌های این مجموعه تعمیر قطعه معیوب کولر گازی است. اما در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه قابل تعمیر نباشد تهیه قطعات اورجینال به کمک ما انجام و مطابق با استاندارد روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

خدمات تعمیرات کولر گازی

 

در سال‌های اخیر کولر گازی عضو جدید و پرطرفداری برای تامین هوای مطلوب در فضاهای داخلی بوده است. برای غالب آدم ها کولرگازی تنها با هدف تامین هوای خنک اهمیت دارد و برای برخی دیگر از جمله افراد سالمند موضوع سلامتی مطرح است. به هر دلیلی که از کولرگازی استفاده می‌کنید، این دستگاه زمانی که در سطح بهینه کار کند، عالی است.
اما زمانی که با مشکل مواجه می‌شود هم آرامش و هم صورت حساب برق مصرفی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل وجود یک مرکز تخصصی نصب و تعمیر کولر گازی که از تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده در زمینه همین دستگاه برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد.
مرکز تخصصی تعمیرات آرمان تعمیرات طی بیش از یک دهه گذشته در زمینه نصب و سرویس اسپلیت و همین طور تعمیر انواع برندهای کولرگازی فعالیت کرده است.
در صورتی که به هر یک از این خدمات نیاز دارید می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید هدف این مجموعه در کنار کیفیت،سرعت بالا در ارائه خدمات است.

مشکل باد گرم و تهویه نامطبوع

 

اگر اسپلیت هوای گرم تولید می‌کند ابتدا دمای مانیتور شده دستگاه را بررسی کنید. ممکن است کولر گازی به اشتباه روی گرم کننده تنظیم شده باشد یا روی دمای بالایی تنظیم شود. در مرحله دوم بررسی کنید که همه درها و پنجره ها بسته باشند زیرا فشار اضافی به موتور و استفاده بیش از حد از کولر گازی باعث کاهش راندمان آن می شود. اگر در دو مرحله قبل مشکلی وجود نداشت تمیز بودن فیلترها را بررسی کنید فیلترهای کثیف داخل دستگاه می‌توانند از خنک شدن کولر جلوگیری کنند در غیر این صورت مشكل مربوط به فن دستگاه یا سایر مشکلات است که باید توسط متخصص برطرف شود و برای تعمیرات کولر گازی باید از تعمیرکار کولرگازی کمک بگیرید لطفا توجه داشته باشید که نشنیدن صدای کولر گازی ممکن است به دلیل سوختگی فن باشد.

دلیل نشتی آب از کولر گازی

 

شایع ترین علت این امر مسدود شدن خروجی آب است. رسوب گرد و غبار و سایر گرفتگی ها خروجی آب را می‌بندند، بنابراین در مرحله اول این مورد را بررسی کنید. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید شکل و محل قرارگیری شلنگ تخلیه است. گاهی اوقات شلنگ تخلیه دچار پیچ خوردگی می‍‌شود و خروج آب را دشوار می کند. در موارد دیگر مشکلاتی مانند عایق نبودن لوله های آب نبود گاز کولر …. نیز می توانند باعث چکه کردن آب به داخل تهویه مطبوع شوند این موارد فنی و تخصصی هستند و برای تعمیرات کولر گازی اسپلیت در این شرایط باید از تعمیرکار کولر گازی کمک بگیرید

 

هزینه تعمیرات کولر گازی

 

هزینه تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله نوع علت خرابی ،دستگاه نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بستگی دارد و متخصص پس از عیب یابی و بررسی به شما می گوید و قبل از هر گونه تعمیری در صورت رضایت مشتری تعمیر انجام می شود پس نگران هزینه دستگاه خود نباشید.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سخن آخر

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی بهتر است این کار را به متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای کولر گازی بسپارید چرا که به دلیل حساس بودن قطعات و اتصالات این دستگاه و ناآگاهی از آنها، جابجایی غیر حرفه ای ممکن است باعث آسیب بیشتر و خسارت غیر قابل جبران شود. بنابراین توصیه می‌کنیم علاوه بر سرویس دوره ای خود در فواصل زمانی معین 6 ماهه، هنگام ایجاد ایراد در قسمت سرمایش یا گرمایش دستگاه حتما از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده در این زمینه استفاده کنید تا تهویه مطبوع با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر شود و دیگر نیازی به صرف هزینه زیادی برای تعمیر ندارید. نمایندگی تعمیرات کولر گازی در کرج به شما عزیزان این نوید را می دهد که در اسرع وقت و در تمامی نقاط این شهر مسئولیت تعمیر و سرویس مستقیم اسپلیت ها را در منزل یا محل کار شما بر عهده خواهد داشت.

سوالات متداول

تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی آرمان تعمیر در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی دارای مدرک فنی حرفه‌ای بوده، بیش از 10 سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز، آموزش‌های لازم را در مجموعه ما فرا می‌گیرند.

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرمان تعمیرات است.

آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

آیا تعمیرات لوازم خانگی در منزل قابل انجام است؟

بله اولویت آرمان تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاهتان به منزل شما مراجعه خواهد کرد. تنها در مواقعی که تعمیر در منزل میسر نباشد، ممکن است دستگاه به کارگاه منتقل شود.