مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر

یخچال فریزر پر مصرف ترین وسیله در هر خانه ای است. این دستگاه ۲۴ ساعته در حال استفاده می‌باشد در این صورت بروز ایراد و خرابی در آن چندان غیر طبیعی به نظر نمی‌رسد. یخچال خنک نمی‌کند، دائم خاموش و روشن میشود یا درب آن به درستی بسته نمی‌شود، مشکل هر چه که باشد تکنسین‌های آرمان تعمیرات آن را برطرف می‌کنند. ما به خوبی آگاه هستیم که سرعت عمل بالا در تعمیر یخچال نوعی ضرورت به حساب می آید و همواره در تلاش بوده‌ایم که خدمات مورد نظر شما را در اسرع وقت ارائه دهیم. با توجه به اینکه تکنسین‌های آرمان تعمیرات در تمامی مناطق شهر حضور دارند، درخواست تعمیر یخچال فریزر شما در همان روز امکان پذیر است.

10 سال سابقه

1000+ مشتری راضی

180 روز گارانتی

+30 نیروی متخصص

برندهای یخچال فریزر تحت پوشش

خدمات تعمیرات یخچال فریزر در کرج

تعمیرات یخچال در منزل و محل طی سال‌های گذشته یکی از مهمترین خدمات آرمان تعمیرات بوده است. تکنسین‌های این مجموعه در زمینه برندهای مختلف تخصص دارند و یخچال فریزر و ساید بای ساید شما را از هر برندی که باشد به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌کنند.
وجه تمایز آرمان تعمیرات با سایر مراکز در این است که تکنسین اعزامی به منزل یا محل شما در زمینه برند یخچال شما تخصص دارد از این رو در زمان کوتاهی ایراد دستگاه را متوجه شده و به درستی آن را تعمیر می کند.
در صورتی که به خدمات تعمیر یخچال و ساید بای ساید دسترسی ندارید منطقی ترین تصمیم ممکن این است که از مراکز دارای تکنسین‌های متخصص که خدمات حرفه ای ارائه می‌دهند خدمات دریافت کنید تا هم دستگاه‌تان به درستی تعمیر شود و هم هزینه منطقی بابت تعمیر بپردازید.

مهمترین موارد خرابی و تعمیر یخچال و فریزر

1.یخچال فریزر خنک نمی‌کند
ممکن است که یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما دچار افت برودت شده باشد که از مهمترین دلایل آن می‌توان نشت گاز، خرابی کمپرسور، خرابی فن، خرابی سنسور و… باشد که باید از تعمیرکاران متخصص کمک گرفت.

2.صدای غیر طبیعی
صدای غیر طبیعی می‌تواند مربوط به خرابی فن یا کمپرسور یا تراز نبودن دستگاه باشد که اگر بدنه دستگاه را تکان دادید و صدا قطع نشد باید از متخصصین در امر تعمیر یخچال کمک گرفت.

3.کار کردن یکسره دستگاه
در صورتی که یخچال شما یکسره کار کند ممکن است نشت گاز رخ داده شود که به تبع آن سرمایش دستگاه نیز افت می کند. دلیل دیگر آن خرابی ترموستات یا سنسورها است که سبب خرابی تمام مواد غذایی داخل قسمت یخچال می‌شود.

4.خراب شدن لاستیک دور یخچال خرابی لاستیک درب یخچال سبب هدر رفتن سرما و کاهش طول عمر کمپرسور می‌شود. همچنین سبب افزایش مصرف برق نیز می‌شود.

5.برفک زدن یخچال
علت وجود برفک می‌تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند سنسور المنت، ترمودیسک، ترموفیوز، تایمر، دیفراست یا برد الکترونیک باشد.

6.فن کندانسور یخچال کار نمی‌کند
از نشانه های خرابی فن یخچال میتوان به صدای غیر طبیعی از دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار یخچال باشد که می‌تواند سبب آسیب دیدن موتور دستگاه نیز شود.

7.روشن نشدن یخچال
در صورتی که پریز و برق را چک کردید و باز هم دستگاه روشن نشد باید برد اصلی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

8.کار نکردن موتور
چنانچه موتور دستگاه برای چند ثانیه روشن و سپس خاموش شود احتمالا کمپرسور موتور سوخته است.

9.خراب شدن صفحه نمایش
این نوع خرابی ممکن است به دلیل شستن یخچال و یا ضربه باشد که برای تعمیر و یا تعویض برد باید از تعمیرکاران یخچال کمک گرفت.

10.خراب شدن برد الکترونیکی
برد الکترونیکی مانند مغز دستگاه عمل میکند و ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن دستگاه ایجاد شود.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سخن آخر

بهترین کار برای اینکه با هزینه های اضافی تعمیر کردن یخچال مواجهه نشوید این است که در هنگام خرید یخچال بسیار دقت کنید که چه مارکی را خریداری می‌کنید و بعد از خرید نحوه نگهداری شما از یخچال نیز مهم است. البته اگر با یک مشکل در یخچال مواجهه شدید سریعا با تیم تعمیر یخچال فریزر در کرج تماس گرفته و به کمک آنان مشکل را رفع نمایید تا از خرابی بیشتر یخچال خود و ایجاد هزینه های بیشتر تعمیر جلوگیری کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر یخچال در آرمان تعمیرات چگونه است؟

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت مجموعه آرمان تعمیرات می باشد حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیرات یخچال آیا ضمانت دارد؟

گروه آرمان تعمیرات چون از قطعات اصلی و فابریک استفاده میکند بعد از تعمیر یخچال همان قسمت تعمیر شده و قطعات تعویض شده را به مدت 6 ماه گارانتی و ضمانت میکند. و در این مدت شما هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنید.

آیا تکنسین قبل از ،مراجعه با من هماهنگ می شود؟

بله تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

تخصص و تجربه ی تکنسین‌های تعمیرات ساید بای ساید آرمان تعمیرات در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر ساید بای ساید دارای مدرک فنی حرفه ای بوده و بیش از ۱۰ سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز آموزش‌های لازم را در آرمان تعمیرات فرا می گیرند.

آیا تعمیرات لوازم خانگی در منزل قابل انجام است؟

بله اولویت آرمان تعمیرات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. تکنسین با تمام تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه خواهد کرد. تنها در مواقعی که تعمیر در منزل میسر نباشد، ممکن است دستگاه به کارگاه منتقل شود.