مقالات

مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج | تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ کرج

اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج می باشید می توانید از خدمات آرمان تعمیرات بهره بگیرید زیرا که این مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد.

آرمان تعمیرات(مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج) تعمیر کننده انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ظرفشویی، لباسشویی و مایکروفر در برند بلومبرگ هست. از مزیت های تعمیرات لوازم خانگی با آرمان تعمیرات این است که شما به مدت سه الی شش ماه بعد از گرفتن خدمات می توانید از ضمانت بهره مند باشید.

از مزیت های دیگری که آرمان تعمیرات دارد این است که می توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید به این شکل که تکنسین های با تجربه و دوره دیده آرمان تعمیرات لوازم خانگی شما را در منزل و در محل تعمیر می کنند و نیازی نیست که لوازم خانگی شما برای تعمیر به جای دیگری برده شود.

در خصوص تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در کرج که توسط آرمان تعمیرات انجام می شود لازم به ذکر است که این تعمیرگاه لوازم خانگی همیشه می کوشد که قطعات را تعمیر کند تا مشتریان متحمل هزینه بیشتر نشوند اما در صورتی که لازم باشد و با این کار عمر دستگاه زیاد شود به تعویض قطعات می پردازند.

برای تعویض قطعات سعی بر این دارند که قطعات اصل را پیدا کرده و یا از با کیفیت ترین قطعات استفاده کنند.

لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و لباسشویی و همین طور سایر لوازم خانگی مصرفی به علت این که به شدت مصرفی هستند و مورد نیاز هر منزلی هستند، در صورتی که خراب بشوند نیاز هست که خیلی سریع این مشکل برطرف سازی بشود به همین دلیل است که آرمان تعمیرات علاوه بر تعمیرات در محل معولا در کمترین زمان ممکن سعی بر تعمیر لوازم خانگی دارد.

تعمیرکاران ما برای تعمیر هرگونه یخچال فریزر، ساید بای ساید، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروفر از برند های مختلف از جمله بلومبرگ آموزش دیده و مجرب هستند .

و همین طور تعمیرکاران ما در هر محلی که باشید نزدیک به شما هستند زیرا که آرمان تعمیرات خدمات را در محل ارائه می کند و به این شکل اگر شما در شرایط اضطراری باشید کمک می کنند.

در این مقاله از سری مقاله های آرمان تعمیرات میخواهیم در خصوص تعمیر لوازم خانگی برند بلومبرگ در کرج شرح دهیم.

در ادامه سرفصل مطالبی را که در مقاله خواهیم داشت را مختصرا توضیح میدهیم:

  • شرکت بلومبرگ
  • چرا آرمان تعمیرات را برای تعمیر لوازم خانگی برند بلومبرگ انتخاب کنیم؟
  • مزایای استفاده از آرمان تعمیرات برای تعمیر برند بلومبرگ
  • تماس با آرمان تعمیرات
  • نکات استفاده از ماشین لباسشویی بلومبرگ

شرکت بلومبرگ

در سال ۱۸۸۳ برنارد بلومبرگ دست به تاسیس یک شرکت در صنعت متالوژی در زمینه جوشکاری فلزات اقدام کرد به مرور زمان با گذشت سالیان این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید و…

توزیع لوازم خانگی گسترش و تغییر داد این تغییرات در سال های ۱۹۳۵ الی ۱۹۴۹ بوده که با هدف تحقق رویایی، در تولید این لوازم شروع به کار کرد.

در کشور آلمان این شرکت تولیدات خود را در زمینه لباسشویی با تکنیک تعادل بیرونی تولید کرد که این شرکت اولین دستگاه لباسشویی اتوماتیک را تولید کرد .

شرکت بلومبرگ در گذر زمان توسط شرکت آرچلیک خریداری شد که تولد دوباره ای در این برند ایجاد کرد و به دنیا تمام محصولات خود را به عرضه گذاشت این شرکت توانست با پیشرفت تکنولوژی های دنیا تحولی در محصولات خود به وجود آورد که این محصولات تا ۹۵٪ قابل بازیافت هستند و تمام محصولات خود را به نشان استاندارد رسانده است.

برنارد بلومبرگ به تدریج، این شرکت متالورژی را ترک کرد، یک کانال توزیع برای لوازم خانگی در سال ۱۹۳۵ ایجاد کرد و در سال ۱۹۴۹ با تصویب چشم انداز شروع به تولید کرد.

در سال ۲۰۰۴، محصولی با نام تجاری جدید بلومبرگ با خطوط ثابت و داخلی ساخته شده بین المللی دوباره راه اندازی شد.

در سال ۲۰۰۹، نسل دوم محصولات بلومبرگ پس از تولد دوباره برند، به جهان معرفی شده است.

این برند مطرح آلمانی بیش از ۱۳۰ سال است که کیفیت و نوآوری را در محصولاتش به نمایش می‌گذارد.

این برند بر راه‌کارهای هوشمندانه، تکنیک‌های پیشرفته‌ی طراحی و موادی با بیشترین میزان کیفیت تمرکز کرده است.

اگر چه محصولات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند اما به نوعی طراحی شده‌اند که در کنار یکدیگر هارمونی زیبایی دارند و به سادگی با منزل شما همخوانی دارند.

بلومبرگ شعارش را در طراحی محصولاتش نیز دخیل کرده به گونه‌ای که هم با طبیعت و هم با خانه‌ی شما هارمونی برقرار می‌کنند.

آرمان تعمیرات تعمیر انواع ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروفر، ظرفشویی بلومبرگ را در کرج و در محل انجام می دهد.

درباره برند کنوود در ایران چه می دانید؟

چرا آرمان تعمیرات را به عنوان مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج انتخاب کنیم؟

مرکز تعمیرات لوازم خانگی آرمان تعمیرات در زمینه‌ی تعمیر انواع لوازم خانگی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر می‌تواند به شما کمک کند.

ما در آرمان تعمیرات برای سرویس لوازم خانگی بلومبرگ تعمیر قطعات را به جای تعویض آن در راس کار خود قرار داده ایم و متخصصان ما برای رسیدن به این مرحله ، دوره ها و آموزش های تخصصی فراوانی دیده اند تا به این موهم دست پیدا کرده اند.

شما میتوانید در صورت بروز مشکل در محصولات بلومبرگ با یک تماس به آرمان تعمیرات ما را از وضعیت دستگاه خود مطلع کنید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کرج

 

در صورتی که مشاوران ما با راهنمایی تلفنی نتوانسته اند مشکل دستگاه را برطرف کنند سریعا درخواست شما را ثبت کرده و به نزدیک ترین تعمیرکاری که به محل سکونت شما نزدیک است ، درخواست شما ارسال می گردد و پس از تماس تکنسین با شما و هماهنگی زمان مراجعه شده توسط شما ،به محل سکونت شما مراجعه می کنند.

ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین و در نتیجه مناسب ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر لوازم خانگی در نقاط مختلف کرج می باشیم.

اگر هر کدام از لوازم خانگی شما به درستی کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد، کد خطایی نشان می‌دهد، ما یکی از تکنسین حرفه‌ای و با تجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد.

تمام تعمیر کاران ما دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در مدل‌های مختلف می‌باشند.

ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما می توانیم در محل انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: در مورد روش کار در یکی از بهترین مرکز تعمیرات بوش در کرج چه میدانید

مزایای استفاده از آرمان تعمیرات برای تعمیر برند بلومبرگ

  • دارا بودن تکنسین هایی که تخصصشان فقط تعمیر ماشین لباسشویی و یخچال فریزر بلومبرگ می باشد.
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بلومبرگ.
  • ضمانت سه تا شش ماهه تعمیرات .
  •  تعیین زمان توسط مشتری و انجام خدمات در سریعترین زمان ممکن.
  • تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را می‌گذرانند.
  • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.

تماس با مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج

اگر به دنبال انتخاب یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کرج هستید تا لوازم منزل با ضمانت و در اسرع وقت تعمیر شود، آرمان تعمیرات بهترین مکان برای شماست.

برای تماس با ما از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام بفرمایید:

[contact-us]

ما با ارائه تضمین برای تعمیر انواع لوازم خانگی با برند های مختلف، که این امر را به پشتوانه 10 سال تجربه و بهره مندی از تکنسین ها مجرب با مناسب ترین قیمت انجام می دهیم.

نکات استفاده از ماشین لباسشویی بلومبرگ

در ادامه نکاتی را در خصوص استفاده مناسب و درست ماشین لباسشویی بلومبرگ مختصرا شرح میدهیم:

  • اغلب  افراد برای اینکه رنگ و کیفیت ملحفه ها، رو بالشی ها و رو  تختی را حفظ کنند، آنها را با آب ولرم و دور کم ماشین لباسشویی می شویند. در حالی که یکی از برجسته ترین میکروبیولوژیست ها یعنی رابرت ویتز،  معتقد است که روبالشی ها و روتختی ها، یکی از بهترین مناطق برای ایجاد آلرژی و حفظ گرد و غبار هستند.

بنابراین باید تمامی کالاهای خواب را حداقل هر دو هفته یک بار با دور تند ماشین و یا آب کاملا داغ بشویید و برای اینکه از آلرژی زا شدن آنها جلوگیری بشود باید این کالاها را به دور از گرد و غبار محیط بیرون و و حتما در داخل خانه خشک کنید.

  • برخی از افراد دارای پوستی هستند که نسبت به شوینده ها حساس می باشد .بنابراین ممکن است که فکر کنند اگر لباس ها با همان مواد در ماشین لباسشویی شسته شوند، آسیبی به آنها نمی رسد.

اما پژوهشگران دانشکده واشتنگتن معتقدند در صورت حساس بودن پوست دست، نبایداز آن در ماشین لباسشویی هم استفاده کرد چرا که از این طریق حساسیت پوستی به تمام بدن منتقل می شود.

همچنین استفاده از نرم کننده ها و شوینده های معطر نیز برای شستن افراد مبتلا به آسم و آلرژی و لباس های نوزادان و کودکان مناسب نیست و باید آنها را با دست و با مواد شوینده ملایم بدون مواد عطراگین شسته شوند.

تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در کرج

 

  • یکی از کارهایی که خیلی از افراد مرتکب آن می شوند بدون که از خطر زا بودن آن اطلاعی داشته باشند  رها کردن لباس های شسته شده در ماشین بعد از پایان کار شست و شو است.

البته این افراد حتما نمی دانند که بیش از ۳۰ دقیقه ماندن لباس های خیس داخل ماشین مساوی است با تولید کپک ها و بسیاری از باکتری های آلرژی زا.

بنابراین هنگامی که در خانه هستید و فرصت دارید، ماشین لباسشویی را روشن کنید و بعد از پایان شست و شو بدون فاصله، لباس ها را پهن کنید.

  • اگر از سفر یا گردش در طبیعت و یا کوهنوردی برگشته اید و آنقدر خسته اید که نمی توانید کفش های گلی شده و کثیف تان را بشویید، بهتر است که آنها را به همان صورت در گوشه حمام یا حیاط قرار دهید تا بعد از چند ساعت که خستگی درآوردید، به سراغ آنها بروید.

فکر انداختن آنها به داخل ماشین لباسشویی را هم از سرتان بیرون کنید چرا که آلودگی ها و میکروب های پنهان در گل و لای کفش ها، ممکن است تا مدت ها بعد داخل ماشین لباسشویی وجود داشته باشند و آرام آرام به داخل لباس های شما نفوذ کنند.

  • معمولا به ندرت پیش می آید که کپک ها در محیط های خشک تولید و تکثیر شوند اما همواره فضاهای مرطوب، محل مناسبی برای تولید و تکثیر انواع مختلفی از کپک ها هستند.

برخورد این کپک ها با بدن نیز موجب بروز خارش چشم ها، خشکی سینه و احتقان در افراد می شود.

این حالت به خصوص در افراد مبتلا به آلرژی گسترده تر خواهد بود. بنابراین برای پیشگیری از تکثیر و تولید کپک ها در ماشین لباسشویی، پس از پایان شست و شو، در آن را به طور کامل باز بگذارید تا بخار و هوای داخلی ماشین به طور کامل خارج شود.

آیا میدانستید آرمان تعمیرات بسیاری از لوازم بزرگ، از جمله یخچال و فریزر، ساید بای ساید، و سیستم های تهویه مطبوع (کولر گازی) همه را تعمیر می کند.

تعمیرات لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج، تعمیر لوازم خانگی, تعمیر لوازم خانگی آرمان تعمیرات, تعمیر لوازم خانگی در کرج, بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در کرج, معتبر ترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *