مقالات

مرکز تعمیرات اسنوا در کرج | بهترین مرکز تعمیرات اسنوا در کرج کجاست؟

یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین و بهترین مرکز تعمیرات اسنوا در کرج آرمان تعمیرات می باشد که با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

آرمان تعمیرات، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل اسنوا  ، خدمات پس از فروش اسنوا  ، و همچنین تعمیر لوازم خانگی اسنوا ،  همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی در هر برند دیگری در استان البرز می باشد.

اینکه لوازم خانگی اسنوا شما چه دستگاهی و از چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه آرمان تعمیرات پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی اسنوا شما با تعهد کامل می باشند.

در ادامه سرفصل مطالبی را که قرار است عنوان شود را مختصرا شرح میدهیم:

  • تاریخچه شرکت اسنوا
  • مزایای استفاده از تعمیرگاه آرمان تعمیرات
  • تعمیرگاه آرمان تعمیرات مناسب ترین مکان برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا
  • چه مواردی گارانتی لوازم خانگی اسنوا را از بین می برد؟
  • تکنسین های آرمان تعمیرات
  • ارتباط با ما

تاریخچه شرکت اسنوا

اسنوا شرکت ایرانی تولیدکنندهٔ لوازم خانگی است.

اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر و ماشین ظرف‌شویی گسترش یافته‌است.

به گفته ی یکی از مسئولین این مجموعه، حدود ۷۰ درصد قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این شرکت، تولید ایران هستند.

برند اسنوا  بر گرفته از نام اصلی شرکت « ارکان ساختار نوین ایرانیان » میباشد که از زیر مجموعه های گروه انتخاب است.

گروه انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد.

در حال حاضر مدیر عامل این شرکت آقای محمد رضا دیانی است که پدر و پدر بزرگ او از صنعتگران اصفهان بوده و در سال 1367 گروه صنعتی انتخاب را بنا نمودند.

بیشتر بخوانید: در مورد بهترین مرکز تعمیرات بلومبرگ در کرج چه میدانید؟

مزایای استفاده از تعمیرگاه آرمان تعمیرات

  • تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش اسنوا در استان البرز
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال ضمانت دار
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی اسنوا در سریعترین زمان ممکن به محل شما
  •  دارای ۳ الی ۶ ماه گارانتی خدمات ارائه شده می باشد

تعمیرگاه آرمان تعمیرات مناسب ترین مکان برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا

تعمیرگاه آرمان تعمیرات پشتیبان شهروندان عزیز بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اسنوا در انواع دستگاه و مدل شامل یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی،مایکروفر و کولر گازی  در استان البرز می باشد.

ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی اسنوا آماده ارائه خدمات و ضمانت 3 الی 6 ماهه می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم.

تعمیرگاه آرمان تعمیرات دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه های مختلف و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در انواع دستگاه ها و مدل ها توسط آرمان تعمیرات بعنوان مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات اسنوا آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

بخوانید درباره : تاریخچه کنوود

چه مواردی گارانتی لوازم خانگی اسنوا را از بین می برد؟

  • درصورت نصب محصول توسط خودتان و یا تعمیرکارهای غیرمجاز، محصول از گارانتی خارج می شود
  • چنانچه در بروز مشکل، خودتان نسبت به رفع مشکل آن اقدام کنید، محصول از ضمانت نامه خارج شده و اسنوا هیچ مسئولیتی را در قبال خرابی پس از تعمیر نخواهد داشت.
  • در صورت سهل انگاری در استفاده از محصول و ایجاد خرابی، محصول از ضمانت خارج می شود.
  • در صورت مفقود شدن برگه ضمانت نامه و یا مخدوش شدن آن، محصول شامل گارانتی نمی شود.
  • اسنوا در راستای تکریم مشتریان خود و باقی ماندن در کنار آن ها، بخش ارتباط تلفنی با کارشناسان را به صورت شبانه روزی را اندازی کرده است تا هر زمان که نیاز به مشاوره و یا مطرح کردن انتقادات و پیشنهادت و نظرات خود داشتید، بتوانید با این کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

تکنسین های آرمان تعمیرات 

آرمان تعمیرات با تجربه 10 ساله در استان البرز توانسته در زمینه نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی اسنوا فعالیت داشته باشد.

ویژگی آرمان تعمیرات تعمیر در محل است یعنی در هر کجای استان البرز باشید کافی است که تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تعمیرکاران آرمان تعمیرات متخصص به تعمیر لوازم خانگی اسنوا هستند و بر تعمیر انواع لوازم اعم از ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ظرفشویی، کولر گازی این برند تسلط دارند.

مرکز تعمیرات اسنوا در کرج

 

همچنین تکنسین آرمان تعمیرات بر طبق پیشرفت تکنولوژی محصولات اسنوا آموزش دیده اند و بر تمام دستگاه ها و قطعات تسلط لازم دارند.

اطمینان به تعمیرگاه لوازم خانگی مناسب صرفه اقتصادی خواهد داشت.

استفاده از قطعات غیر فابریک ضرر مالی هنگفتی به همراه خواهد داشت. بنابراین بهترین راه حل در صورت ایجاد مشکل تماس با آرمان تعمیرات است.

ارتباط با ما

اگر به دنبال یک مرکز مناسب برای تعمیرات انواع لوازم خانگی برند اسنوا می باشید به آرمان تعمیرات مراجعه کنید .

مرکز تعمیرات آرمان تعمیرات در استان البرز دارای ویژگی هایی نظیر ضمانت 3 تا 6 ماهه می باشد علاوه بر آن، این مرکز زمان تعمیر را بر اساس زمانی که مورد نظر مشتری می باشد هماهنگ می کند.

تیم فنی آرمان تعمیرات به ‌عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی با پشتوانه 10 سال تجربه،خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با برند های متفاوت را به شما شهروندان عزیز ارائه می دهد

برای تعمیر با مناسب ترین قیمت و سریع ترین زمان با ضمانت 3 تا 6 ماهه کافیست از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

[contact-us]

در ادامه نکاتی را در خصوص مشکلاتی که در یخچال فریزر ها به وجود می آید و روش های برطرف کردن آن شرح می دهیم:

1- علت برفک زدن: در یخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود اما در یخچال های فریزرهای دیفراست طبیعی است.

2- علت گرم شدن بیش از حد موتور یخچال: اگر دما بیشتر از 70 درجه بشود نشان دهنده این است که فیوز محافظتی کمپرسور موتور را خاموش شده است و موتور دیگر نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.

3- دلیل سرمای زیاد از حد یخچال و یخ زدگی مواد غذایی: سیم‌های ترموستات به هم اشتباه وصل شده است، سنسور دستگاه خراب است، شاید به دلیل خراب شدن ترموستات می باشد، لوله بالب از جای مخصوص خود در اواپراتور جدا شده است.

4- چرا بدنه یخچال دارای برق می باشد؟ موتور اتصال بدنه دارد یا ترموستات اتصال بدنه دارد، سیم ارت یخچال به درستی نصب نشده است، سر پیچ لامپ درون یخچال اتصال بدنه دارد، سیم‌های رابط معیوب شده است.

5- چرا قبل از روشن شدن یخچال صدای خاصی می آید و بلافاصله خاموش می شود؟رله استارت خراب است،مسیر گردش گاز در یخچال مسدود است، موتور یخچال شما نیم سوز شده است، اورلود خراب است یا برق ضعیف است.

مرکز تعمیر یخچال اسنوا در کرج

 

6- دلیل این که چراغ روشن نمی شود چیست ؟لامپ سوخته است، سیم‌کشی روشنایی اشتباه است.

7- در قسمت فریزر به خوبی عمل سرد شدن انجام می شود اما در یخچال خیر دلیل چیست؟نشتی گاز در یخچال وجود دارد و گاز یخچال فریزر کم شده است، باید شارژ گاز شود.

8- صدای یخچال زیاد و غیر عادی است دلیل چیست؟ موتور معیوب است، یا اتصالات موتور به شاسی شل شده است، فن موتور دچار مشکل شده یا یخچال شما تراز نیست.

9- موتور یخچال کم کار می کند و سرمای یخچال نیز کم شده است ؟درجه ترموستات روی شماره مناسب تنظیم نشده است و ترموستات تنظیم نیست.

10- قسمت‌هایی از اواپراتور کاملا یخ بسته و قسمت‌های دیگری از آن کاملا خنک نمی‌شود؟ لوله‌های تریزون یخچال مسدود هستند و یا نشتی گاز در یخچال وجود دارد و گاز یخچال فریزر کم شده است، باید شارژ گاز شود.

11- علت این که قبل از اینکه یخچال  کار کند، صدای خاصی می‌دهد و از کار می‌افتد چیست؟مسیر گردش گاز در یخچال مسدود است، موتور یخچال شما نیم سوز شده است، اورلود خراب است یا برق ضعیف است، رله استارت خراب است.

12- فشار آب آبریز یخچال کم است؟ ابتدا چک کنید که حتما فشار آب منزل تان درست باشد اگر درست بود بعدا فیلتر یخچال را درست کنید.

13- بخچال صدا می دهد دلیل چیست؟ پایه‌های موتور، فن و ملحقات آن نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

14- چرا یخچال روشن نمی شود؟ ممکن است که متصل به برق نباشد و یا این که سیم رابط مشکل داشته باشد، اورلود معیوب باشد، موتور یخچال خراب شده باشد، ترموستات یخچال مشکل داشته باشد.

مواردی که در خصوص یخچال فریزر اسنوا باید رعایت کرد

  1. یکی از کار هایی که بهتر است حتما برای نگه داری وسایل برقی انجام دهید این است که از محافظ برق استفاده کنید این کار باعث می شود که از اثر نوسانات آمپر و ولتاژ برق بر روی یخچال جلوگیری می‌کند.
  2. برا‌‌ی تمیز کردن یخچال آن را خالی کرده و اجازه دهید 24 ساعت یخچال خاموش بماند.
  3. از قرار دادن یخچال در کنار وسایل تولید کننده گرما جلوگیری کنید چرا که عمر موتور یخچال فریزر اسنوا کم شده و موتور یخچال را داغ‌تر از حالت عادی خواهد کرد.
  4. برای پر کردن یخچال عجله نکنید .در اول کار اکثر یخچال‌ها نیاز به این دارند که چند ساعتی را در حالیکه یخچال کاملا خالی است، کار کنند.

تعمیر لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیرات اسنوا در کرج, بهترین مرکز تعمیرات اسنوا در کرج, مناسب ترین مرکز تعمیرات اسنوا در کرج, معتبرترین مرکز تعمیرات اسنوا در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *