مقالات

مرکز تعمیرات بکو در کرج | بهترین مرکز تعمیرات بکو

اگر لوازم خانگی شما از برند بکو می باشد و نیاز به تعمیر دارد آن را به آرمان تعمیرات بسپارید. تعمیرات یخچال، ساید، ماشین لباسشویی، مایکروفر از جمله خدمات آرمان تعمیرات می باشد.
تمامی تکنسین ها و پرسنل ما دوره های مختلف را در زمینه تعمیرات یخچال، ساید، ماشین لباسشویی، مایکروفر گذرانده
اند.
در این مقاله به موارد زیر میپردازیم:
  • مزایای خدمات آرمان تعمیرات چیست؟
  • معرفی برند بکو و نمایندگی آرمان تعمیرات مرکز تعمیرات بکو در کرج
  • خدمات پس از فروش بکو در کرج
  • ویژگی های آرمان تعمیرات
  • خدمات پس از فروش بکو در کرج چگونه است؟
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی برند بکو در کرج
اگر لوازم خانگی شما نیز دارای برگه گارانتی باشد و دارای تاریخ باشد میتوانید در صورت بروز مشکلات از آن کمک بگیرید تا
بتوانید از مزایای نمایندگی بکو در کرج بهره مند سوید.
شما میتوانید با تماس با شرکت بکو از این خدمات بهره مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم شدن برگه گارانتی نمی توانید از خدمات پس از فروش بکو در کرج بهره مند شوید می توانید با یکی از تعمیرگاه های خوب مانند مرکز تعمیرات آرمان در ارتباط باشید.

مزایای خدمات آرمان تعمیرات چیست؟

مرکز آرمان تعمیرات دارای مزایای زیادی است . از جمله این مزایای عبارتند از:
  • .داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیر لوازم خانگی بکو است
  • .ما وقت شناسی ، خوش قولی ، خوش برخوردی را در نمایندگی تعمیرات بکو کرج خط مشی خود میدانیم
  • .تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو کرج با قیمت مناسب صورت می گیرد
  • .استفاده از قطعات اصلی فقط در نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بکو کرج امکان پذیر می باشد
  • .ضمانت تعمیرات در آرمان تعمیرات شش ماه می باشد تعمیرات در نمایندگی تعمیر محصولات بکو

برند بکو به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه لوازم خانگی

یکی از معروفترین برندهای ترک که به نام اروپا بوده و توسط کوچ هلدینگ مدیریت میشود شرکت بکو میباشد.
شرکت بکو در سال 1967 در استانبول توسط وهبی کوچ تاسیس و تا امروز به عنوان بزرگترین لوازم خانگی اروپا به کار خود ادامه داده است.
بکو در سال ٢٠٠۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ٢٠٠۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وست بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند.
شرکت بکو در نقاط مختلف کرج نمایندگی دارد. از جمله نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش بکو در کرج یعنی آرمان  تعمیرات که در زمینه تعمیر یخچال فریزر،ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و اجاق گاز بکو در کرج گوهردشت ، حصارک ، عظیمیه ، مهرشهر ، فردیس می باشد.
دلیل انتخاب آرمان تعمیرات به عنوان بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کرج این است که تمامی تکنیسین های ما دوره های تعمیرات انواع لوازم خانگی نظیر یخچال، ساید، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر ،
کولر گازی ، جاروبرقی و اجاق گاز بکو را گذرانده و دارای سال ها تجربه در زمینه ی فقط تعمیرات لوازم خانگی بکو در مدل هایمختلف می باشند.
اگر شما هم ساکن کرج هستید به منظور تعمیرات لوارم خانگی بکو میتوانید به آرمان تعمیرات مراجعه کنید.

ویژگی های تعمیرات آرمان

سریع ترین تعمیرات در کرج را از آرمان تعمیرات بخواهد. تعمیرات لوازم خانگی شما شامل تعمیرات یخچال، ساید، فریزر، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروفر در کمترین زمان ممکن و در محل از جمله ویژگی های آرمان تعمیرات می باشد.
خدمات آرمان تعمیرات، تعمیرات  یخچال، ساید، فریزر، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروفر به صورت شبانه روزی بوده.

ما با خدمات ویژه خود نظیر ارائه خدمات در محل و همچنین ضمانت به مدت 3 تا 6 ماه همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

حتما بخوانید: آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیرات کندی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

ضمانت قطعات از جمله ویژگی های آرمان تعمیرات می باشد.دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.
مهمترین نکته درمورد آرمان تعمیرات داشتن پرسنل مجرب و کار آمد می باشد.همه پرسنل دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، ساید، فریزر، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروفر بوده و آماده خدمت رسانی به همشهریان استان البرز می باشند.

تعمیر لوازم خانگی بکو یا تعویض آن به صرفه تر است؟
بسیاری از مشتریان ما این سوال را در ذهن خود دارند که تعمیر لوازم خانگی بهتر است یا تعویض قطعات؟
در جواب این سوال باید به این نکته اشاره کرد که نمیتوان یک جواب ثابت برای این سوال پیدا کرد. در راستای این سوال پرسنل آرمان تعمیرات به شما مشاوره کامل می دهند تا به صرفه ترین راه را انتخاب کنید.
در این راستا چند راه پیش روی مشتریان قرار میگیرد.
در صورتیکه مشکل دستگاه با هزینه قابل قبولی رفع می شود، به مشریان پیشنهاد می شود به هیچ عنوان دستگاه خود را تعویض ننمایند.

لوازم خانگی بکو

 

اما اگر مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید و یا ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر بکو مشتری به گونه ای باشد که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار سنگین و بالایی صرف شود ، به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت خوب بودن وسع مالی حتما دستگاه خود را تعویض نمایند چرا که اینکار صرفه اقتصادی بالاتری برای آنها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: در صورتی که لوازم خانگی اسنوا شما نیازمند تعمیر است به مرکز تعمیرات اسنوا در کرج مراجعه کنید

خدمات پس از فروش بکو در کرج چگونه است؟

اگر قصد دارید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی بکو در کرج بهره مند شوید و نیاز به راهنمایی و مشاوره کامل در این زمینه داشتید، کارشناسان آرمان تعمیرات بعنوان نمایندگی تعمیرات بکو در کرج آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند.که در ادامه راه های ارتباطی را قرار داده ایم:

[contact-us]

در ادامه نکاتی را در خصوص تعمیر لوازم خانگی بکو به صورت مختصر شرح میدهیم:

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی برند بکو در کرج

تعمیرگاه آرمان تعمیرات  بهترین انتخاب برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی بکو می باشد و با توجه به اینکه امروزه هیچ کسی وقت تمیز کردن و شستشوی  لباس ها را به روش سنتی در تشت و پودر لباسشویی دستی ندارد.

پس  ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی می باشد که در صورت خراب یا معیوب شدن ماشین لباسشویی باید به سرعت تعمیر شود .

هر برند لوازم خانگی نیاز به متخصص و تکنسین مربوط به همان برند را دارد تا کار تعمیرات با دقت آگاهی و کیفیت بیشتری انجام شود.

به همین دلیل آرمان تعمیرات با در اختیار داشتن تعمیرکاران با آگاهی بروز در مورد تعمیرات لوازم خانگی بکو می تواند به صورت تضمینی و بدون آسیب رساندن به ماشین لباسشویی کار تعمیر آن را انجام دهد.

از عیوب متداولی که با توجه به تجربه ما طی سالها به عنوان نمایندگی تعمیرات بکو در ماشین های لباسشویی بکو رخ داده مسدود شدن مخزن دیسپنسر می باشد که باعث نشت می شود.

جهت مشاوره برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو با آرمان تعمیرات تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در کرج

اگر ماشین ظرفشویی شما که دارای برند بکو می باشد دچار مشکل شده است ابتدا موارد زیر را بررسی کنید:

  • شما با حالت عادی کارکرد دستگاه خود آشنا هستید و میدانید که اکنون عملکرد دستگاه تغییر کرده است.
  • مطمئن شوید که دستگاه شما به منبع برق متصل است.
  • شما راه حل های توصیه شده برای  رفع مشکلات در دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده اید.
  • اطمینان دارید لوازم خانگی بکو شما به درستی نصب شده است.

در صورت تست موارد بالا و نگرفتن جواب به شماره های آرمان تعمیرات تماس بگیرید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل شما در صورت جرئی بودن و قابل رفع بودن پشت تلفن شما را راهنمایی کنند تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

در غیر این صورت و جدی بودن مشکل کارشناسان مجرب آرمان تعمیرات با پرسیدن سوالات نکته ای متوجه ایراد دستگاه ماشین ظرفشویی شما شده و پیش فاکتور هزینه را برای شما ارسال می کنند.

پس دیگر نگران هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود نباشید چون اولین هدف آرمان تعمیرات تکنیک شفاف سازی هزینه ها به طور ریز به ریز برای مشتری می باشد و هیچ هزینه پنهانی وجود نخواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر های برند بکو در کرج

1- تغییر رنگ و پوسیدگی درب های یخچال بکو: درب های یخچال بکو به مرور زمان و پس از چند سال دچار تغییر رنگ می شوند که این تغییر رنگ بر اثر شرایط محیطی و نگه داری یخچال رخ می دهد در این شرایط بهتر است کلا درب را عوض کنید می توانید در کنار تعویض درب تغییر رنگ را نیز اعمال کنید

یخچال فریزر بکو

 

2- ایجاد گودی و فرورفتگی در درب یخچال: علت ایجاد گودی و فرو رفتگی در درب به دلیل ضربه می باشد که معمولا ناشی از جا به جایی می باشد در این حالت اگر خیلی زیاد باشد باید در تعویض شود در غیر این صورت می توان از برچسب برای پوشاندن استفاده کنید.

3- شکسته شدن لولا: شکسته شدن لولا ها یخچال بکو به دلیل باز و بسته کردن محکم می باشد و یا این که وزن زیادی را متحمل شده اند.این مسئله قابل حل شدن می باشد.باید زود نسبت به تعمیر آن اقدام کنید زیرا که در باز می ماند و فشار به موتور یخچال می آید

4- زنگ زدگی: یکی از چیز هایی که چهره یخچال را تغییر می دهدو سبب زشت شدن آن می باشد زنگ زدگی می باشد با مراجعه به آرمان تعمیرات این مشکل را می شود برطرف کرد.

خدمات تعمیر درب یخچال فریزرها و ساید بای ساید Beko و سایر لوازم خانگی برند بکو توسط تیم فنی آرمان تعمیرات در تمام نقاط کرج قابل انجام می باشد.

تعمیر لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیرات بکو در کرج, بهترین مرکز تعمیرات بکو در کرج, ارزان ترین مرکز تعمیرات بکو در کرج, معتبر ترین مرکز تعمیرات بکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *