مقالات

مرکز تعمیرات دوو در کرج | بهترین مرکز تعمیر دوو در کرج

آرمان تعمیرات مرکز تعمیرات دوو در کرج محسوب می شود که تعمیر تمامی لوازم خانگی برند دوو را انجام می دهد به طور مثال تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر و یخچال فریزر و … تمامی لوازم خانگی برند دوو را می توانید برای تعمیر به نزد آرمان تعمیرات ببرید.

آرمان تعمیرات که به عنوان مرکز اصلی تعمیرات لوازم خانگی دوو در کرج شناخته می شود، همیشه می کوشد که مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار دهد، به همین منظور از بهترین نیرو انسانی و تکنسین های بهره می گیرد که دانش کافی و همین طور تجربه لازم را در این زمینه دارد.

تکنسین های آرمان تعمیرات همواره دانش خود را به روز نگه می دارند، زیرا که لوازم خانگی هر ساله دارای مدل های جدید هستند که قطعا سیستم هایی داخل آن تغییر کرده است و نیاز هست که ترفند هایی که لازم هست تا این دستگاه تعمیر شود را یاد بگیرند به همین جهت باید دانش خود را آپدیت کنند.

تعمیرات آرمان تعمیرات دارای سه الی شش ماه ضمانت می باشد. علاوه بر این که تعمیرات در محل را داراست؛ که باعث می شود مشتری در هنگام تعمیرات حضور داشته باشد و تمامی مراحل را ببیند.

دوو در ایران 

دوو نامی آشنا برای مصرف کنندگان ایرانی است که سالها با حضور در بازار ایران طرفداران خود را جذب نموده است.

محصولات این برند که شامل خدمات تیم فنی آرمان تعمیرات نیز  می باشد عبارتند از: ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولرگازی می باشد که کلیه این محصولات در این مرکز تعمیر و پشتیبانی می شوند.

دوو محصولی از کره جنوبی می باشداین کارخانه محصولات متنوع و مختلفی تولید می کند که ما بیشتر با انواع لوازم خانگی این برند آشنا هستیم.

کارخانه دوو همانند بسیاری از کارخانه های نوپا در ابتدای فعالیت خود تولید محدودی داشت و فقط به چند قلم کالای ضروری بسنده کرده بود.

اما پس از چند سال با ایجاد شعب مختلف در نقاط مختلف دنیا که اکنون به 64 شعبه می رسد به یکباره شروع به تولید محصولات متنوع و با کیفیت نمود که همین امر باعث شد در دهه نود میلادی دوو نامی بی رقیب در بازار لوازم خانگی آسیا باشد.

اگرچه که در انتهای دهه نود با بحران مالی این شرکت اعتبار آن به یکباره کاسته شد.

محصولات دوو مدتی در ایران مونتاژ و قرار بر تولید آنها در ایران بود.

بیشتر بخوانید: آیا میدانید بهترین مرکز تعمیرات بکو در کجای کرج می باشد؟

در ادامه سرفصل مطالبی که قرار است شرح دهیم را مختصرا قرار داده ایم:

  • تاریخچه شرکت دوو
  • ارتباط با آرمان تعمیرات
  • ویژگی های آرمان تعمیرات
  • دلایل ایجاد برفک و راه های برطرف کردن آن

تاریخچه شرکت دوو

امروز شرکت دوو دارای بیش از 20 شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها به عنوان شرکت های مستقل، در زمینه های مختلف صنعتی، فعالیت می نمایند .

اکنون میخواهیم بدانیم این شرکت بزرگ و بی المللی چه شد که به این موفقیت رسیده و چه مسیر هایی را طی کرده است.

گروه دوو فعالیت رسمی خود را در سال 1967 میلادی در سئول با مدیریت Kim Woo Jung آغاز نمود .

شرکتی که در حقیقت از زیر مجموعه های شرکت دوو می باشد و نام آن دوو الکتریک است اقدام به تهیه و تولید لوازم خانگی نموده است این شرکت از سال 1971 شروع به این کار کرده است .

این زیر مجموعه 64 کارخانه و 40 دفتر را در اقصی نقاط جهان ایجاد کرده است. که این نشان دهنده موفقیت چشمگیری می باشد.

مرکز تعمیر دوو در کرج

 

شرکت لوازم خانگی دوو، بعد از دو شرکت سامسونگ و ال جی، بزرگترین شرکت الکترونیک در کره جنوبی به شمار می رود .

از دهه 90 به عنوان دهه حضور پرقدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود .

همان طور که گفنه شد شرکت دوو الکتریک در نقاط مختلف جهان شعبه هایی دارد نظیر مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین، ویتنام و غیره می باشد .

همین امر خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر کارخانه های بسیاری که در کره جنوبی توسط شرکت دوو الکتریک ساخته شده است این شعبه ها را در دنیا تشکیل داده است که نشان از قدرت این هلدینگ می باشد.

در ادامه فراز و نشیب های این شرکت را شرح می دهیم :

در سال 1999

این شرکت در سال 1999 ورشکست شد و در نتیجه مدیریت و مالکیت آن در اختیار جمعی از طلبکاران وقت قرار گرفت .

در سال 2010:

در سال 2010 معادل 1389 شمسی، ایران در کنار شرکت الکترولوکس سوئد که از رقیبان جدی این شرکت ایرانی به حساب می آمد، نهایتا توانست کمپانی دوو را به قیمت 518 میلیون دلار خریداری نماید .

به علت تحریم های بین المللی آن زمان، مشکلاتی در روند قرارداد جهت واگذاری کمپانی دوو به گروه انتخاب که گروه تولید کننده اسنوا و تکنو گاز نیز می باشد .

بر همین اساس گروه انتخاب با پرداخت 70 میلیون دلار به شرکت دوو، قرارداد را لغو کرد.

سال 2013:

در سال 2013، کمپانی دوو الکترونیک به مبلغ 270 میلیون دلار، به یک کمپانی بزرگ کره جنوبی به نام گروه دانگبو فروخته شد و اسم آن به Dongbu Daewoo Electronics تغییر کرد و تا امروز به این نام شناخته می شود.

ارتباط با آرمان تعمیرات

اینکه لوازم خانگی دوو شما چه دستگاهی است و از چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید برای تیم آرمان تعمیرات مهم نمی باشد.

زیرا که تعمیرکاران مجرب آرمان تعمیرات که مرکز تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج می باشد.

آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی دوو شما با تعهد کامل می باشند.

این مرکزتخصصی ترین مرکز تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج می باشد

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما از دیگر ویژگی های آرمان تعمیرات می باشد.

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی دوو در سریعترین زمان ممکن به محل شما

برای ارتباط بیشتر و بهتر با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:

[contact-us]

ویژگی های آرمان تعمیرات

  • ضمانتنامه : تیم آرمان تعمیرات به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای سه تا شش ماه گارانتی می باشد. این نشان دهنده این موضوع است تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید.
  • قطعات اصل و با کیفیت: اصل بودن و با کیفیت بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل و غیر اورجینالی که کیفیت پایینی دارند سبب می شود دستگاه ها دچار صدمات جبران ناپذیری بشود.

این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی معتبر مربوطه به هر برند به ویژه برند دوو انجام می دهد.

  • قیمت مناسب: آرمان تعمیرات که مرکز تعمیر وسایل برند دوو در کرج می باشد دارای بهترین و مناسب ترین قیمت در استان البرز می باشد.
  • سرویس در محل : در چند سال گذشته برای  تعمیر برخی از لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها فرستاده شود و تعمیرات در آنجا انجام پذیرد که این موضوع مستلزم هزینه بیشتری برای مشتریان می شد.
ولی امروزه اکثر تعمیرگاه های لوازم خانگی از این مزیت برخوردار هستند که مجموعه آرمان تعمیرات نیز از این قضیه مستثنی نیست.
تیم آرمان تعمیرات با داشتن تکنسین های مجرب و کار آزموده با گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل و در منزل شما انجام می دهد.
شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و وضعیت پیش آمده از خرابی لوازم منزلتان در سریع ترین زمان ازخدمات آرمان تعمیرات که مرکز تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج است بهره مند شوید.
در این قسمت در خصوص دلایل ایجاد برفک در ساید بای ساید های و یخچال فریز های دوو و روش های برطرف کردن آن مختصرا توضیح میدهیم:

دلایل ایجاد برفک و راه های برطرف کردن آن

1- تنظیم دما به بهترین و مناسب ترین شکل: در صورتی که دمای تنظیم شده بالا باشد و هوای داخل یخچال فریزر گرم باشد.دمای تنظیم شده در ساید بای ساید و یا یخچال فریزر به درستی تنظیم نشده است. در حقیقت دلیل این اتفاق کندانس می باشدکه باعث ایجاد رطوبت بر روی بدنه داخلی و در نتیجه  شروع به برفک زدن می کند.

2- تعداد دفعات بالای باز و بسته شدن درب یخچال: با هر بار باز و بسته شدن درب ساید، مقدار زیادی هوای گرم و رطوبت داخل محفظه شده و باعث ایجاد برفک در یخچال فریزر می‌شود. که این اتفاق بر اثر زیاد باز و بسته شدن درب های یخچال به وجود می آید.

 

یخچال فریزر دوو

 

3- گردش هوای نامناسب در یخچال باعث به وجود آمدن برفک می شود: در یخچال فریزر ها گردش هوا سبب می شود که این هوای سرد در همه جای یخچال و فریزر برود و باعث شود عمل یخ زایی در فریزر ایجاد شود اگر ظروف بزرگ و یا بسته های غذایی حجیم را به گونه ای بذارید که جریان هوا را مختل کند سبب ایجاد برفک می شود که علت این اتفاق مسدود شدن جریان هوای داخل یخچال فریزر بوده و  گرم شده و رفک را به وجود آورده است.

4- قرار دادن ظروف و یا مواد غذایی گرم: مواد غذایی به صورت گرم نباید داخل یخچال فریزر قرار داده شوند، و مواد غذایی باید در ظروف در بسته داخل یخچال قرار گیرند.

تعمیر لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیر دوو در کرج, بهترین مرکز تعمیر دوو در کرج, ارزان ترین و به صرفه ترین مرکز تعمیر در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *