مقالات

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

چه شد که شرکت جنرال الکتریک به وجود آمد؟

یکی از بهترین برندهای یخچال های آمریکایی در ایران، برند معتبر جنرال الکتریک می باشد. این برند به خاطر وجود کیفیت بالا در محصولات یخچال و همچنین ساید بای سایدهای جنرال الکتریک، این برند می تواند یکی از اولین انتخاب هایی می باشد که شما برای خرید یخچال یا ساید بای ساید می توانید مدنظر داشته باشید. شکل گیری این شرکت در سال 1892 است و موسسان آن توماس هاستون و توماس ادیسون بودند .

بله توماس ادیسون مخترع نام آور که لامپ های الکتریکی را در سال 1878 به وجود آورد . او به دنبال تولید انبوده اختراع خود یعنی این لامپ ها بود اگر چه که به دنبال تولید سایر اختراعات نیز بود . به همین جهت در سال 1890 کارخانه تولید لامپ ها را ایجاد کند. در سال 1892 که شرکت جنرال الکتریک ساخته شده است. حاصل ادغام شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون بوده است که نام آن را جنرال الکتریک گذاشته اند. و مدیریت آن را به  چارلز کافین سپرده اند که البته تا سال 1912 مدیریت این شرکت را به عهده داشت.

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

توسعه و رشد شرکت جنرال الکتریک

اکنون شرکت جنرال الکتریک جزو 12 شرکت برتری که دارای میانگین داو جونز هست جای گرفته است. و این برتری از سال 1896 جای داشته است و حدود 115 سال است که چنین جایگاهی را حفظ کرده است. در سال 1935 نیز در 20 شرکت برتر در بازار بورس لندن قرار گرفته است.

ارزش‌ها، کلید موفقیت جنرال الکتریک است. ارزش‌ها فراتر از کلمات هستند و روح جنرال الکتریک را منعکس می‌کنند و راهنمایی برای حرکت و رفتار در بطن تغییرات به‌شمار می‌آیند. بیش از ۱۲۰ سال است، که جنرال الکتریک به‌خاطر عملکرد و روح خلاقش تحسین شده است. در دهه 80 و 90 میلادی ریاست این مجموعه را جک ولش بر عهده داشت . در این مدت تغییراتی زیادی نظیر فروختن و یا جمع کردن چندین کسب و کار بوده است. او سپس به دنبال گسترش فعالیت های خدماتی، بهداشتی، بیمه‌ای و رسانه‌ای بوده است. که این اقدامات هنوز نیز سود دهی داشته اند و بیش از 60 درصد درآمد شرکت امروزه نیز از خدمات بیمه ای و … حاصل شده است. و حدود 50 درصد سود این شرکت در خارج از ایالات متحده به دست می آیند.

در سال 2006 مجله فورچون برای چندمین بار شرکت جنرال الکتریک را به عنوان اولین رتبه شرکت های تحسین برانگیز معرفی کرده است . مهم ترین کلید موفقیت این شرکت ارزش ها می باشد . این ارزش ها چیستند ؟ ابتکار، پاسخگویی، همراهی، تعهد و هیجان، اشتیاق، کنجکاوی. اگر فردی در شرکت جنرال الکتریک کار کند اما به این ارزش ها اهمیتی ندهد حتی اگر کارش خوب و نتیجه بخش باشد کنار گذاشته می شود.

سهام این شرکت در سال 1896 واگذار شد و از آن پس در زمره شرکت های عمومی قرار گرفت. این شرکت پس از 115 سال که از تاسیس آن میگذرد همچنان جزو سهام داو جونز است.

در ادامه شرکت های زیر مجموعه جنرال الکتریک را بررسی می کنیم:

شرکت رادیو آمریکا:  این شرکت در سال 1919 در زیر مجموعه های جنرال الکتریک ساخته شد و بعد از ان در سال 1930 از جنرال الکتریک جدا شد و به فعالیت های خود ادامه داد.

رسانه‌های گروهی:ورود شرکت جنرال الکتریک، به عرصه رسانه به سال ۱۹۱۹ باز می‌گردد، که در آن سال به تاسیس شرکت رادیوی آمریکا اقدام کرد. جنرال الکتریک از این شرکت به عنوان یک بازوی تبلیغاتی برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود بهره برد.

از دیگر فعالیت های این شرکت به طور خلاصه می توان به تولید کامپیوتر، صنایع هوایی جنرال الکتریک و تولید سلاح‌های هسته‌ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: یک مرکز تعمیرات دوو در کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چرا آرمان تعمیرات ؟

یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج مرکز آرمان تعمیرات می باشد دارای بیش از 10 سال سابقه. آرمان تعمیرات به صورت اختصاصی به تعمیر ساید بای ساید های جنرال الکتریک می پردازد.

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج برای ارائه بهترین خدمات همیشه سعی می کند از بهترین تکنسین ها و نیروهای انسانی استفاده کند. به همین منظور از نیروهای متخحصص و مجرب بهره می گرد که تجربه لازم را در این برند و این نوع از لوازم خانگی داشته باشد و علاوه بر تجربه دوره های مربوطه و لازمه را نیز گذرانده باشد.

از ویژگی هایی که آرمان تعمیرات دارد این است که در صورتی که تعمیرات شما زمان زیادی را طلب کند به هیچ وجه وجه بیشتری را نمی گیرد و مبلغ تعمیرات با توجه به زمان صرف شده محاسبه نمی شود.

آرمان تعمیرات در حین تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال های ساید بای ساید سعی می کند که تا جای ممکن به تعمیرات قطعات بسنده کند. و به گونه ای این کار را انجام می دهد که دستگاه شما تا سالیان سال برای شما کار کند. در این شیوه نیازی نیست که قطعات وسایل خانگی شما تعویض شود که مشمول هزینه شوید. اما گاهی برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر دستگاه نیاز است که قطعات آن تعویض شوند در چنین شرایطی ارمان تعمیرات از قطعات اصل استفاده می کند و همواره کوشیده که بهترین کیفیت و اصل بودن قطعات را مد نظر قرار دهد.

بعد از تعمیرات لوازم خانگی شما آرمان تعمیرات خدمات خود را سه الی شش ماه ضمانت می کند. در صورت بروز مشکل قبل دستگاه هیچ هزینه ای به عهده مشترک نیست و خدمات با گارانتی مجموعه آرمان تعمیرات انجام می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی کنوود چقدر است؟

راه های ارتباطی با ما

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای هر منزلی ممکن است به وجود آید خرابی یخچال فریزر یا خرابی ساید بای ساید می باشد که می تواند مشکلات زیادی از جمله فاسد شدن مواد غذایی و نبود آب خنک در یخچال اشاره کرد. از دیگر مزیت های این مرکز تعمیرات جنرال الکتریک این است که  تعمیرات را در محل انجام می دهد و در حضور مشتری تمامی این کار ها انجام می شود و نیازی به فرستاده شدن لوازم خانگی شما به محلی دیگر نیست و می توانید تمامی مراحل تعمیر را نظاره گر باشید.

در نتیجه باید سریع به دنبال رفع این مشکل باشید اما نه به هر طریقی و نباید افراد عادی که تبحری در تعمیر این گونه لوازم ندارند  خود به دنبال برطرف کردن مشکل باشند.

در نتیجه باید در جستجوی مرکزی باشید که مرکز تعمیر برند جنرال الکتریک باشید .

این مراکز نظیر آرمان تعمیرات دارای تکنسین های مجرب و قیمت مناسب و ضمانت 3 تا 6 ماهه هستند و در محل مورد نظر شما کار های تعمیرات یخچال و ساید بای ساید را انجام میدهند.

برای ارتباط بیشتر با مرکز تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک در کرج با شماره های زیر در ارتباط داشته باشید:

[contact-us]

ساید بای ساید های جنرال الکتریک

یکی از ویژگی های یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک داشتن طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد با داشتن سه درب بوده که علاوه بر زیبایی باعث استفاده بهینه از فضا می شود.

فیلتر داخلی به کار رفته در این یخچال باعث می شود که آبی که در طول شبانه روز مصرف می کنید، شیرین، خوش طعم و کاملا سالم و بهداشتی باشد.

قفل کودک و سیستم روشنایی داخلی با LED از دیگر ویژگی های یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک است که کاربرد آن را چند برابر کرده است.

یخچال های جنرال الکتریک دارای 4 قفسه شیشه ای با قابلیت تنظیم و یک قفسه تمام عرض می باشد. که به راحتی می توانید تمام مواد غذایی خود را در آن جای دهید. فریزر آن نیز دارای دو قفسه تمام عرض می باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل از یخچال می توان به داشتن یخساز با یخ های مکعبی و ریز و آب سرد کن اشاره کرد که افراد زیادی را به خرید آن ترغیب می کند.

قابلیت یخ زدایی خودکار به کار رفته در این یخچال نگرانی شما را بابت پاک کردن برفک برای همیشه برطرف می کند.

مشکلات رایج در یخچال های جنرال الکتریک

1- در صورتی که لامپ داخل یخچال فریزر جنرال الکتریک روشن است اما کار نمی کند:ترموستات خاموش بوده یا در حالت دیفراست می باشد، ترموستات مشکل دارد و معیوب است، کمپرسور مشکل داشته و معیوب است.

2- در صورتی که موتور کمپرسور بی وقفه کار می کند:کمپرسور ایراد داشته و معیوب است، کمبود و یا نبود گاز مبرد، ممکن است ترموستات دستگاه معیوب باشد.

3- اگر در پایین یخچال فریزر جنرال الکتریک آب جمع می شود: ممکن است لوله تخلیه مسدود شده باشد.

4- در صورتی که فریزر همیشه برفک می زند و به یخ زدایی نیاز دارد:احتمالا ایراد از لاستیک دور درب است.

پانوشت : مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج, بهترین مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج, ارزان ترین مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *