مقالات

بهترین مرکز تعمیرات ویرپول در کرج

تاریخچه برند ویرپول 

داستان ویرپول با شرکتی به‌نام Upton Machine شروع شد. لو اوپتون در سال ۱۹۱۱ به‌همراه عمویش اموری اوپتون این شرکت را راه‌اندازی کرد. اولین فروشگاه آن‌ها در سنت جوزف میشیگان بود.

لو اوپتون پیش از راه‌اندازی شرکت جدید، نماینده‌ی شرکت بیمه بود و در یک قرارداد حمایت بیمه‌ای از شرکت لوازم خانگی کوچک، سرمایه‌ی خود را از دست داد.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج

 

طرف قرارداد مذکور، برای جبران خسارت اوپتون، حق استفاده از پتنت یک ماشین لباسشویی دستی را به او داد. ویرپول با نگارش صحیح ویرلپول (و تلفظ صحیح ورل‌پول) شرکتی آمریکایی با بازار بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی است. که فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم و با تولید ماشین لباسشویی شروع کرد. این شرکت اکنون در فهرست معتبر فورچن ۵۰۰ قرار دارد و با درآمدی نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار و بیش از ۹۲ هزار کارمند، از فعالان قابل احترام صنعت لوازم خانگی محسوب می‌شود. ویرپول در سرتاسر جهان بیش از ۷۰ مرکز تولیدی و تحقیق و توسعه دارد. که ۹ مرکز تولیدی آن در کشور زادگاه یعنی آمریکا قرار دارد. محصولات ویرپول امروز در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به‌فروش می‌رود.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج

توسعه و رشد شرکت ویرپول

دوسوم از فروش برند در آمریکای شمالی، ۲۰ درصد در اروپا و ۱۱ درصد در آمریکای لاتین رخ می‌دهد. باوجود فروش مناسب محصولات ویرپول در میانه‌ی دهه‌ی ۱۹۵۰، شرکت بیش‌ازحد به محصولات مخصوص شست‌وشوی لباس متمرکز بود. همین مورد نقطه ضعفی بود که آن‌ها را در مقابل رقبایی با تنوع بیشتر محصولات، تهدید می‌کرد. ویرپول در سال ۱۹۵۵ با شرکت Seeger Refrigerator ادغام شد و خط تولید یخچال را هم به کارخانه‌های خود افزود.

به‌علاوه، تجهیزات تهویه‌ی هوا و پخت‌وپز هم در سال ۱۹۵۵ به خانواده‌ی محصولات ویرپول اضافه شد. توسعه‌ی خطوط تولید در سال‌های بعد هم ادامه داشت. در سال ۱۹۵۷ و پس از ادغام با Birtman، جاروبرقی هم به دسته‌ی محصولات برند ویرپول افزوده شد. موفقیت ویرپول در بازار اروپا باعث شد تا برند آمریکایی هرچه بیشتر به توسعه‌ی خدمات و محصولات در بازارهای بین‌المللی تشویق شود. آن‌ها اعتبار خوبی در صحنه‌ی بین‌المللی داشتند و به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت لوازم خانگی با تنوع بسیار بالای محصول شناخته می‌شدند. ویرپول در آن سال‌ها به گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌ها ادامه داد و خود را بیش‌ازپیش به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی لوازم خانگی در جهان به شهرت رساند.

ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه‌ی ۲۰۰۰، به توسعه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی ادامه داد. آن‌ها در سال ۲۰۰۰ هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۳ میلیون دلار را برای افزایش سهام در دو زیرمجموعه‌ی بزرگ خود در برزیل اختصاص دادند. هدف بعدی، زیرمجموعه‌ی مکزیکی بود که در سال ۲۰۰۲ با پرداخت ۱۵۱ میلیون دلار به‌صورت کامل به تصاحب ویرپول درآمد. درحال‌حاضر مارک بیتزر به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل ویرپول فعالیت می‌کند. آخرین آمارها، درآمد شرکت را بیش از ۲۱ میلیارد دلار گزارش می‌کنند و تعداد کارمندان نیز ۹۲ هزار نفر عنوان می‌شود. سهام ویرپول اکنون با نماد WHR در بازار بورس نیویورک خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: آیا میدانید که مرکز تعمیرات جنرال الکتریک در کرج چه خدماتی را به شما ارائه می دهد؟

نحوه ارائه خدمات آرمان تعمیرات

مرکز تعمیرات ویرپول در کرج یعنی مجموعه آرمان تعمیرات خدمات مناسبی برای تعمیر انواع لوازم‌ خانگی این برند نظیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی ارائه می‌دهد. با مراجعه به مرکز تعمیرات ویرپول در کرج نقص لوازم خود را می توانید به خوبی برطرف نمایید. آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیرات ویرپول تمام مجوزهای لازم را برای تعمیر لوازم خانگی ویرپول دریافت نموده و به عنوان مرکز تعمیرات ویرپول در استان البرز نواحیه گوهردشت،عظیمیه، مهرشهر،جهانشهر، شهرک بنفشه، گلشهر، باغستان،میدان کرج، مهرویلا، کمالشهر،جهان نما، گرمدره و سایر نقاط کرج را پوشش داده و خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

مجموعه آرمان تعمیرات ( مرکز تعمیرات ویرپول در کرج ) با بیش از یک دهه تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات ویرپول جزء معتبر ترین ها در این عرصه می باشد.

توصیه می‌شود در زمان ایجاد نقص لوازم برقی خانگی ویرپول از ارتباط با افرادی که در این زمینه تخصص کافی و لازم را ندارند اکیداً خودداری نمایند.

پس از تماس شما شهروندان عزیز و شرح مشکلات مربوطه در مورد یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی ویرپول خود، کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه می نمایند.

نحوه ی کار تکنسین های ما به این صورت است که در مرحله ی اول نحوه ی عملکرد وسیله برند ویرپول شما را به صورت کامل بررسی می نمایند.

سپس بعد از آن طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، میزان تعمیرات، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاح دید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد.

تماس با ما

امروزه بیشتر افراد برای تعمیرات لوازم خانگی خود نیازمند مکانی امن و مطمئن هستند و در بیشتر موارد به مرکز های لوازم خانگی رجوع می کنند. یکی از این مراکز، مرکز تعمیرات ویرپول در کرج یعنی آرمان تعمیرات می باشد که بهترین و ارزنده ترین خدمات را به مشتریان و کاربران وسایل خانگی ارائه می دهد. وقتی وسیله ی خانگی دچار مشکل می شود و نمی تواند مانند روز اول کار کنند برای تعمیر آن کاربران به فردی متخصص مراجعه می کنند تا از خدمات آن استفاده کنند.

در این موارد بهتر است به آرمان تعمیرات مرکز تعمیرات ویرپول در کرج مراجعه کنید در این صورت با خیالی آسوده از بهترین خدمات برخوردار شوید.

برای ارتباط بیشتر به صفحه تماس با ما رفته و یا به شماره های زیر تماس بگیرید:

[contact-us]

مزیت آرمان تعمیرات چیست؟

  •  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص هر برند
  • تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)
  • خدمات ارزنده در قبال هزینه ای اندک

مشکلات ماشین لباسشویی ویرپول و روش های برطرف کردن آن

پیش از اینکه نسبت به تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

باید اطلاعاتی هر چند کم از علت به وجود آمدن و نحوه برطرف کردن کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول بدانید تا بتوانید به‌درستی منظور و مفهوم این مشکل را در سیستم درک کنید.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج

کد خطا چیست؟

کد خطا اصطلاحاً زبان سیستم یا لوازم شماست. که اگر در هرجایی از سیستم شما مشکلی وجود داشته باشد. با استفاده از آن حدود عیب به شما نشان داده می‌شود و نیاز به برسی کل سیستم نخواهید داشت.

مثلاً زمانی که شما درب یخچال را به مدت‌زمان زیاد باز می‌گذارید چه عمداً و چه سهواً، بوق یا بیزر یخچال به صدا درآمده و شما را از این مشکل آگاه می‌کند.

کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول بر اثر تداخل محیطی

تداخل محیطی مانند سیم‌کشی برق باعث ایجاد ارور و خطاهای مختلفی می‌شود.

اگر با چنین خطایی مواجه شدید:

  1. ماشین را خاموش کنید و چند ثانیه صبر کنید.
  2. ماشین لباسشویی ویرپول خود را مجدداً روشن کنید و برنامه شستشو را تکرار کنید.
  3. اگر مشکل برطرف نشد، با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در کرج (آرمان تعمیرات) تماس بگیرید.

 چه راه‌هایی می‌توان کد خطا یا ارور نمایش داده‌شده در لباسشویی ویرپول را برطرف کرد؟

  • قبل از هر چیز شما برای برطرف کردن کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول باید دفترچه راهنما یا سرویس منوال یا دفترچه ارور ماشین لباسشوییرا در اختیار داشته باشید.
  • شما باید به این نکته خیلی مهم توجه کنید که تمامی کدهای خطا یا ارور ماشین لباسشویی ویرپول که نمایش داده می شود به‌صورت حدودی عیب را به شما نشان می‌دهند نه به‌صورت کاملاً دقیق.

عیب یابی دقیق و برطرف کردن آن مستلزم داشتن تخصص کامل درباره نصب و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول و ابزار موردنیاز است. که در بسیاری از ارورها این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن قادر به برطرف کردن آن خطا هستید.

ولی برطرف کردن بسیاری از کد خطا یا ارورها احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد.

پس اگر در زمینهٔ تعمیر و سرویس دستگاهی که کد خطا داده است تخصصی ندارید به‌هیچ ‌عنوان اقدام به این کار نکنید. زیرا علاوه بر برطرف نکردن مشکل امکان آسیب رساندن به خود یا لباسشویی بسیار زیاد است.

پانوشت: مرکز تعمیرات ویرپول در کرج, بهترین مرکز تعمیرات ویرپول در کرج, ارزان ترین مرکز تعمیرات ویرپول در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *