مقالات

مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج | بهترین مرکز تعمیرات آرچلیک کرج

  1. مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج (مجموعه آرمان تعمیرات) با بیش از یک دهه خدمات و سرویس دهی نسبت به برند آرچلیک توانسته است بهترین تکنسین های روز ایران را در این مرکز جمع آوری کند.

تا با داشتن متخصص ترین تکنسین های لوازم خانگی آرچلیک بهترین خدمات و سرویس ها را به شما دوستان عزیز ارائه دهد .

ما در جهت بهبود مراحل کاری آرمان تعمیرات مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج توانسته ایم با داشتن این متخصصان دوره دیده و بروز و شفاف سازی هزینه سرویس و تعمیر لوازم خانگی آرچلیک اعم از لباسشویی، یخچال و فریزر، ظرف شویی، ساید بای ساید، ظرف شویی، همچنین با استفاده از تعمیر در محل برای سرعت در سرویس دهی جز بهترین مرکز تعمیرات و سرویس لوازم خانگی آرچلیک در کرج باشیم.

ما در آرمان تعمیرات که مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج است تعمیر قطعات را به جای تعویض آن در راس کار خود قرار داده ایم .

تکنسین های ما برای رسیدن به این مرحله، دوره ها و آموزش های تخصصی فراوانی دیده اند تا به این مرحله از کیفیت دست پیدا کرده ایم .

شما میتوانید در صورت بروز مشکل در محصولات آرچلیک با یک تماس به مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج (آرمان تعمیرات) از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید.

در صورتی که مشاوران ما با راهنمایی تلفنی نتوانسته اند مشکل دستگاه را برطرف کنند سریعا درخواست شما را ثبت می کنند و به نزدیک ترین تکنسینی که به محل سکونت شما نزدیک است، درخواست شما ارسال می گردد و پس از تماس تکنسین با شما و هماهنگی زمان مراجعه شده توسط شما، به محل سکونت شما مراجعه می کنند.

اگر تمایل دارید تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی آرچلیک خود را به مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج یعنی آرمان تعمیرات بسپارید و با خیالی آسوده وسیله خود را تعمیر نمایید.

آرمان تعمیرات که مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج است دارای دانش فنی بالا و کاملا دلسوزانه شما را راهنمایی کرده و تعمیرات لازم را با هزینه ای مناسب برای دستگاه شما ارائه می دهند.

حتما بخوانید: آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیرات کندی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

اگر قصد دارید از خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی آرچلیک در کرج بهره مند شوید و نیاز به راهنمایی و مشاوره کامل در این زمینه داشتید، کارشناسان تعمیرگاه آرمان تعمیرات بعنوان مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند.

تعمیرات انواع لوازم خانگی نظیر ماشین لباسشویی، یخچال، ساید بای ساید، ظرف شویی آرچلیک به صورت تخصصی با کوله باری از تجربه و با تعمیرکاران حرفه ای و متخصص توسط تیم آرمان تعمیرات که مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج است در این زمینه خدمات را ارائه می نماید.

هدف از تعمیرات لباسشویی آرچلیک در نوع تخصصی تعمیر مدل های مختلف لباسشویی به تولید رسیده این برند معتبر در اسرع وقت و با حداقل هزینه می باشد.

با توجه به این که انواع مدل های لباسشویی در برندهای مختلف پس از مدت زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است دچار خرابی شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند بهتر است به جای مراجعه به افراد غیر حرفه ای کار تعمیرات تخصصی را به تکنسین های متخصص آرچلیک یعنی آرمان تعمیرات بسپارید.

مشتریان می توانند در صورت بروز خرابی برای لباسشویی و یا وسایل دیگری از برند آرچلیک نظیر یخچال، ظرف شویی، ساید بای ساید به مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج که تعمیرگاه های تخصصی این برند است تماس حاصل کنند و جهت رفع عیوب دستگاه از مشاوران کمک بگیرند.

در صورتی که بروز مشکل برای لوازم خانگی شما جدی نباشد مشاوران مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج مشکل دستگاه را به صورت تلفنی حل می کنند.

و در صورتی که لوازم خانگی شما نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد در ابتدا میزان هزینه تعمیر دستگاه به مشتریان اعلام می شود تا بتوانند برای تعمیر لباسشویی تصمیم گیری کنند.

تعمیرات وسایل آرچلیک به شکل حرفه ای این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است که جهت صرفه جویی در وقت و هزینه آنها تعمیرات و سرویس لوازم خانگی در محل مورد نظر مشتری انجام گردد و وسایل تان به هیچ عنوان از محل سکونت مشتری خارج نمی شود.

تعمیرکاران حرفه ای آرمان تعمیرات در بیشتر مواقع اقدام به تعمیرات انواع لوازم خانگی برند آرچلیک می کنند .

فقط در صورت لزوم قطعات این لوازم تعویض می شود. تعمیرکاران آرمان تعمیرات جهت تعویض قطعه لوازم خانگی از قطعات فابریک شرکتی که دارای ضمانتنامه رسمی می باشد استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تعمیرات ویرپول در کرج چه نام دارد؟

در ادامه سر فصل مطالبی که قرار است شرح داده شود را مشاهده می کنید:

  • تاریخچه برند آرچلیک
  • مزیت مراجعه به مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج
  • تماس با ما
  • مشکلات لوازم خانگی آرچلیک و روش برطرف کردن آن

تاریخچه برند آرچلیک

شرکت لوازم‌خانگی الکترونیکی ترکیه‌ای است که در زمینهٔ تولید و توزیع نمایشگر، سینمای خانگی و تلویزیون، دیسک بلو-ری، دیسک‌گردان نوری، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ‌تاپ فعالیت می‌کند.

سال 1955: 

آرچلیک در سال ۱۹۵۵ میلادی باهدف تولید باکیفیت بسیار بالا و ارائه سرویس و خدمات مؤثر پس از فروش در کشور ترکیه تأسیس گردید.

سال 1990:

شرکت آرچلیک در سال ۱۹۹۰ میلادی باهدف بین‌المللی شدن مارک آرچلیک و برنامه‌ریزی در جهت آن در ردیف شرکت‌های اصلی تولیدکننده لوازم‌خانگی در دنیا قرار گرفت.

سال 2006:

شرکت آرچلیک در سال ۲۰۰۶ میلادی صادرات محصولات خود را به ایالات‌متحده آمریکا آغاز کرد.

در همان سال این شرکت تولید خود را به ۱۱ میلیون دستگاه رساند.

سال 2015:

شرکت آرچلیک در سال ۲۰۱۵ میلادی صادرات خود را به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا افزایش داد و در حال حاضر دارای ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از ۴٬۵۰۰ شعبه توزیع و فروش محصولات الکترونیکی در دنیا می‌باشد.

برند لوازم خانگی آرچلیک

 

شرکت آرچلیک چهارمین شرکت بزرگ لوازم‌خانگی در اروپا محسوب می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود.

شرکت آرچلیک مالک برند هایگروندیگ، بکو، بلومبرگ، دفای و آرکتیک می‌باشد.

مزیت مراجعه به مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج

  • مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا: برای امور تخصصی نظیر تعمیرات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو و کولر گازی اسپلیت آرچلیک راهنمایی های یک شخص باتجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. کارشناسان آرمان تعمیرات همواره به بهترین شکل نسبت به راهنمایی مصرف کنندگان اقدام می کنند.
  • دقت و سرعت بالا در تعمیر: تعمیرگاه آرمان تعمیرات سرویس با بهره گیری از کارشناسان کارآموزده و متخصص تعمیرات انواع خرابی های لوازم خانگی آرچلیک را با بالاترین سرعت انجام می دهد.
  • انجام خدمات تعمیر در محل: با استفاده از خدمات آرمان تعمیرات، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست؛ شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی آرچلیک را در منزل و یا محل خود دریافت نمایید.
  • تکنسین های مجرب: تعمیرکاران آرمان تعمیرات افرادی متعهد، متخصص و دارای برخورد اجتماعی بسیار مناسبی هستند و شما می توانید با اطمینان کامل کار خود را به آنها بسپارید.
  • ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات: آرمان تعمیرات متعهد است که برای خدمات خود ضمانت سه تا شش ماهه ارائه میدهد.
  • قطعات اصلی و اورجینال : آرمان تعمیرات همواره در تعمیر وسایل خانگی آرچلیک از قطعات اصلی و اورجینال و با کیفیت برند آرچلیک استفاده می کند.

تماس با ما

آرمان تعمیرات بعنوان مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج با ارائه خدمات در گوهردشت،عظیمیه، مهرشهر،جهانشهر، شهرک بنفشه، گلشهر، باغستان،میدان کرج، مهرویلا، کمالشهر،جهان نما، گرمدره و سایر مناطق استان البرز  آماده سرویس و خدمات رسانی به شهروندان گرامی در اسرع وقت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می باشد.

آرمان تعمیرات، تعمیرگاه لوازم خانگی برند آرچلیک ، کلیه خدمات نصب و تعمیرات لوازم خانگی را به همراه گارانتی سه الی شش ماهه به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

ما از مشاوره تا تعمیر وسیله مورد نظرتان در محل در کنارتان هستیم.

در ادامه شماره های ما برای تماس قرار گرفته است:

۰۲۶-۳۴۳۴۰۰۳۷

۰۲۶-۳۴۳۲۳۷۹۰

مشکلات لوازم خانگی آرچلیک و روش برطرف کردن آن

در این بخش در خصوص مشکلات ماشین لباسشویی برند آرچلیک و برطف کردن آن توضیح داده ایم

1- آبگیری نکردن لباسشویی: ارور ماشین لباسشویی آرچليك می‌تواند به دلیل آبگیری نکردن این دستگاه به نمایش گذاشته شده باشد.

اگر شیر برقی لباسشویی از کار افتاده باشد، فیلتر ورودی آب یا شلنگ ورود آب مسدود شده باشد، برد لباسشویی دستور آبگیری را صادر نکند یا شیر آب لباسشویی بسته باشد این مشکل رخ خواهد داد.

2-سرریز آب لباسشویی: اگر ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل سرریز آب از درون این دستگاه به نمایش گذاشته شده است امکان دارد که شیر برقی لباسشویی به طور کامل از کار افتاده باشد.

همچنین در صورتی که سنسور تنظیم میزان آب لباسشویی از کار افتاده باشد یا پمپ تخلیه به خوبی عمل نکند، مشکل سرریز آب لباسشویی وجود خواهد داشت.

3- بسته نشدن درب لباسشویی: در صورتی که ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل بسته نشدن درب لباسشویی مشاهده شده است، این امکان وجود دارد که عوامل خارجی مانع از بسته شدن درب لباسشویی شده‌اند.

همچنین در صورتی که میکروسوییچ درب آسیب دیده باشد، درب لباسشویی به خوبی بسته نخواهد شد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در بسته نشدن درب می‌توان به بروز مشکل در عملکرد برد لباسشویی و قطع بودن سیم‌های ارتباطی بین درب و برد اشاره کرد.

تعمیر لباسشویی آرچلیک در کرج

 

4- گرم نشدن آب لباسشویی:در صورتی که ارور ماشین لباسشویی آرچليك به دلیل گرم نشدن آب رخ داده است، امکان دارد که هیتر یا المنت لباسشویی سوخته باشد.

همچنین در صورتی که سیم‌های ارتباطی بین المنت و برد قطع شده باشند یا سنسور تنظیم دمای آب از کار افتاده باشد، آب درون لباسشویی گرم نخواهد شد.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در کرج

تعمیر یخچال آرچلیک در کرج از جمله خدمات آرمان تعمیرات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر یخچال آرچلیک در کرج است که بخش های زیر شامل می شود:

    1. شارژ گاز کمپرسور 
    2. تعمیر کندانسور 
    3. تعویض فیلتر
    4. تعمیرات اواپراتود
    5. تعمیر یا تعویض موتور 
    6. عیب یابی ترموسات 
    7. تعویض رله راه انداز 
    8. تعمیر و تعویض برد یخچال

تعمیر ساید آرچلیک در کرج

تعمیر ساید آرچلیک در کرج یکی از خدمات تخصصی مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی آرمان تعمیرات می باشد یخچال ساید بای ساید با تمامی برندهای موجود مورد پشتیبانی این مرکز است.

تمامی لوازم الکتریکی داخل منزل شما ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شوند.از جمله عوامل و مشکلاتی که ممکن است یخچال ساید بای ساید آرچلیک شما دچار آنها شود شامل موارد زیر است:

  1. شارژ گاز کمپرسور یخچال کم شده باشد 
  2. کندانسور احتیاج به تعمیر داشته باشد 
  3. فیلتر باید تعویض شود 
  4. تعمیرات مربوط به اواپراتور 
  5. تعمیرات کاپیلاری تیوب (لوله مویی)
  6. عیب یابی و تعمیرات موتور الکتریکی 
  7. عیب یابی ترموسات (اتومات)
  8. تعویض رله استارت و رله راه انداز موتور 
  9. عیب یابی و تعمیر اورلود یا محافظ جریان دریافتی موتور 
  10. تعمیر مدار الکتریکی یخچال 
  11. تعمیر برد الکتریکی یخچال ساید بای ساید

تعمیر ظرفشویی آرچلیک در کرج

تعمیر ظرفشویی آرچلیک در کرج از اختصاصی ترین خدمات آرمان تعمیرات در زمینه تعمیر ظرفشویی آرچلیک در کرج است که موارد زیر را شامل می شود:

    1. سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی
    2. تعویض محفظه قرار گرفتن ظرف
    3. رفع عیوب اتصالات و لوله کشی
    4. تعمیر برد الکترونیکی
    5. تعویض فیلتر آب و موتور گرداننده
    6. جرمگیری سبد و محفظه
    7. ارائه مایع و قرص مخصوص

نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی که در صورت مواجه شدن با آن باید دستگاه را از اتصال برق جدا کرده و با سرویسکار تماس حاصل فرمایید تا تعمیر هر چه زودتر دستگاه باعث جلوگیری از خسارت های بیشتر شود:

  • عدم چرخش مناسب بازوهای آب پاش 
  • ایجاد رسوب بعد از شست و شو 
  • عدم کارکرد مطلوب خشک کن 
  • نمایش خطا روی ال سی دی 
  • خرابی پمپ تخلیه 

لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج, بهترین مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج, ارزان ترین مرکز تعمیرات آرچلیک در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *