مقالات

گارانتی تعمیر لوازم خانگی | گارانتی مجدد لوازم خانگی | تمدید گارانتی

گارانتی مجدد

حتما تا کنون برای شما هم پیش آمده که لوازم خانگیتان، دقیقا زمانی خراب شده باشد، که مدت زمان گارانتی آن تمام شده است. محصولات برقی از پرکاربرد ترین لوازم در زندگی روزمره ما هستند، به همین علت، طول عمر و عملکرد مناسب آن ها بسیار مهم است. یکی از راه های پیشگیری از به جود آمدن مشکلات احتمالی، تمدید گارانتی و به اصطلاح گارانتی مجدد است. با یک تمدید ساده می توانید خیال خود را از بابت لوازم خانگی خود راحت کنید.


بیشتر بخوانید: مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی بوش


تمدید گارانتی چیست و چه شرایطی دارد؟

در همه شرکت های معتبر دنیا، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. این موضوع بازار رقابت را داغ می کند و یک مزیت برای مشتری است. بنابر این، هر چه یک برند، معتبر تر باشد، خدمات پس از فروش بهتری را به مشتریان خود ارائه می کند.

با یک محاسبه ساده، متوجه می شویم که هزینه ای که برای تمدید گارانتی پرداخت می شود، خیلی کمتر از پرداخت هزینه های احتمالی برای تعمیرات لوازم خانگی است. بنابر این، بهتر است آینده نگر باشید و برای گارانتی مجدد اقدام نمایید.

استفاده از قطعات تقلبی در تعمیرات لوازم خانگی

با توجه به گران شدن روز افزون اجناس، اگر به مرکز تعمیرات نامعتبر مراجعه کنید ممکن است هنگام تعمیرات، از قطعات تقلبی برای وسایل شما استفاده کنند. ضمن اینکه ممکن است همان تعمیرات هم به درستی انجام نشود و وسیله شما آسیب بیشتری ببیند.

با تعمیر گارانتی می توانید عمر مفید وسایلتان را چندین برابر کنید و از خرابی آن ها جلوگیری کنید.


تاریخچه برند ناسیونال را در ویکی پدیا بخوانید


گارانتی تعمیرات وسایل خانگی

شرکت های تعمیر لوازم خانگی معتبر، به خوبی تعمیر وسایل شما را انجام می دهند ولی ممکن است پس از تعمیر، مجددا دستگاه شما با مشکل مواجه شود و یا در مدت زمان کوتاهی، دوباره مشکل قبلی برای دستگاه پیش بیاید. مرکز تعمیرات لوازم خانگی آرمان، این مشکلات را تا حد زیادی برطرف نموده و با ارائه گارانتی پس از تعمیر، خیال مشتریان عزیز را از این بابت راحت می کند.

تعمیرات لوازم خانگی همه برند ها

آرمان تعمیرات، ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج، تمامی محصولات را با هر برندی تعمیر می کند و پس از تعمیر، گارانتی ارئه می کند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، مجددا تعمیرات انجام گیرد و مشتری متضرر نشود.


بیشتر بخوانید: دلیل ایجاد برفک و راه های مقابله با آن


هزینه تعمیر لوازم خانگی

محاسبه دقیق این هزینه ها، بعد از بررسی و با توجه به مشکل به وجود آمده، محاسبه می شود و قبل از این نمی توان به صورت دقیق، قبل از چک کردن دستگاه، هزینه ای اعلام کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های ما تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما قیمت حدودی و پس از بررسی کهمل قیمت دقیق را خدمت شما اعلام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *