مقالات

تعمیرات لوازم خانگی بوش در کرج

عیب یابی و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، نیاز به یک تجربه و دانش زیادی دارد. امروزه شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که با استقاده از نیروهای متخصص و کار آزموده وظیفه بررسی و ایراد یابی و پس از آن تعمیر لوازم خانگی را دارند. البته که کسب این مهارت نیازمند طی نمودن دوره های آموزشی و کسب تجربه را دارد.

در این مقاله قصد داریم به  نکاتی در مورد نگهداری لوازم خانگی بپردازیم و پس از آن، بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در کرج را به شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید.

در تعمیرات لوازم خانگی برقی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

در صورت ایجاد خرابی و بروز هر گونه مشکل در لوازم برقی، باید یک فرد متخصص آن را بررسی و عیب یابی و پس از آن تعمیر نماید. در صورت برطرف نکردن به موقع مشکل، ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود و پس از مدتی دستگاه به درستی کار نکند.  همچنین انتخاب تعمیر کار حرفه ای، بسیار حائز اهمیت است.

نگهداری لوازم خانگی برقی

از مهمترین نکات در هنگام نگهداری لوازم خانگی برقی، این است که هرگز بدنه وسایل را با آب نشویید. این کار ممکن است باعث برق گرفتگی فرد شود و می تواند بسیار خطرناک باشد.

موتور لوازم خانگی برقی باید به دور از تماس با آب باشد و پس از استفاده از وسیله، حتما باید سیم آن را از برق خارج نمایید.

در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی، توجه داشته باشید که اتصالات لوله کشی و آب و برق باید به درستی انجام شود و اگر لوله های آبرسانی به درستی نصب نشوند، ممکن است آب از محل اتصالات، نشت پیدا کند.

عیب یابی لوازم خانگی

در صورتی که ماشین ظرف شویی شما، ظروف را به درستی خشک نمی کند، علت ممکن است مربوط به نقص در ترموستات وسیله باشد. برای حل این مشکل، حتما از یک تعمیر کار معتبر کمک بگیرید.

گاهی اوقات ممکن است مشکل بسته شدن درب ماشین ظرف شویی برای شما به وجود بیاید. در این حالت، تعمیر کار لولا های در و اتصالات پلاستیکی را بررسی و در صورت خرابی تعویض می کند.

در صورت تمیز نشدن ظرف ها در ماشین لباسشویی، دلیل آن می تواند کثیف بودن فیلتر دستگاه باشد.

بعد از عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی، توجه داشته باشید که

پس از نصب توسط نمایندگی، ممکن است وسیله شما دچار مشکل و ایراداتی شود. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی، باید همه اتصالات مربوط به سیستم برق رسانی به دستگاه را چک کرد.

در صورتی که ماشین لباس شویی به درستی آب گیری نمی کرد و دچار مشکل و نشتی بود، و یا آب را از داخل لباسشویی تخلیه نکرد، ایراد از ورودی و خروجی آب است. بنابر این برای تعمیر، باید شلنگ ها، پمپ دستگاه و مسیر ورود و خروج آب را بررسی نمود.

از مهمترین مشکلاتی که برای یخچال های به وجود می آید، اختلال سیستم برودت و گرم شدن بیش از اندازه داخل یخچال است. همچنین خرابی لاستیک درب یخچال و تولید سر و صدا از موتور،در هنگام کار موجب همین مشکل می شود.

برای حل این مشکل و تعمیر یخچال، باید ابتدا سیستم درجه بندی داخلی یخچال که به تنظیم دما مربوط است را، بررسی کنیم. اصلی ترین علت گرم شدن یخچال، اختلال در گاز داخل لوله یخچال است. همچنین لاستیک اطراف درب یخچال باید کنترل شود و سالم بودن آن تایید شود.

متداول ترین مشکل پیش آمده برای مایکروویو ها، نچرخیدن ظرف داخل آن هاست. در این حالت، مشکل از موتور صفحه گردان است و باید تعویض گردد. در صورت کار نکردن گریل، ممکن است برد، ترموستات و یا المنت ایراد داشته باشند. جرقه نزدن مایکروویو به دلیل ایراد لامپ مگنتزان است و یا وجود فلز داخل دستگاه یا ایراد صفحه میکا.

در صورت روشن نشدن مایکروویو، ممکن است مشکل از برد باشد و باید برد را تعمیر نمود.


بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی کندی در کرج


تمامی موارد بالا حالت کلی و متداولی از ایراداتی هستند که ممکن است برای لوازم ما به وجود آید. این ایردات حتما باید توسط متخصص و تعمیر کار بررسی و تعمیر شود، در غیر این صورت ممکن است خسارت های بیشتری را برای ما به وجود آورد. این دستگاه ها بسیار پیچیده و مهم هستند و تعمیر آن ها باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

پانوشت: مرکز تعمیرات بوش در کرج , مرکز تعمیرات دوو در کرج , مرکز تعمیرات کندی در کرج , عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *