مقالات

مرکز تعمیر یخچال امرسان

تعمیر یخچال امرسان در کرج

آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیر یخچال امرسان در کرج جزو تخصصی ترین مراکز می باشد.

چراکه کلیه تجهیزاتی که مورد نیاز می باشد برای انجام تعمیرات بسیار بروز می باشند و تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در آرمان تعمیرات دارای تجربه علمی و عملی بسیار مناسبی می باشند.

بدون شک شما هم به دنبال انتخاب یک مرکز تعمیر و سرویس یخچال فریزر امرسان می باشید.

پس کافیست تنها یکبار با آرمان تعمیرات تماس بگیرید و از خدمات بسیار مناسب این مرکز بهره مند شوید.

آرمان تعمیرات که متشکل از مجموعه ای از تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و دوره دیده می باشد که در سال 1388 آغاز به کار کرده است. و با گسترش فعالیت خود در زمینه تعمیر لوازم در انواع برند ها موفق شده است که در چند سال اخیر یکی از مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی در استان البرز باشد همچنین توانسته است که نمایندگی برخی از برند ها را کسب کند.

آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیر انواعی یخچال فریز های امرسان در سراسر کرج شاخته می شود . تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر های امرسان در نقاط مختلف استان البرز نظیر گوهردشت،عظیمیه، مهرشهر،جهانشهر، شهرک بنفشه، گلشهر، باغستان،میدان کرج، مهرویلا، کمالشهر،جهان نما، گرمدره و … را انجام می دهد.

چیزی که سبب شده است که آرمان تعمیرات در استان البرز به یکی از مجموعه های معتبر تعمیر یخچال های امرسان تبدیل شود مشتری مداری آن می باشد.

این مشتری مداری چگونه است؟

در مجموعه آرمان تعمیرات علاوه بر این که از تکنسین های مجرب و دوره دیده در خصوص تعمیر انواع یخچال فریزر های امرسان استفاده می شود در کنار آن ضمانت سه الی شش ماهه را نیز به مشتریان خود می دهد.

آرمان تعمیرات برای تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر های امرسان خدمات در محل را ارائه می دهد.

یکی دیگر از خدمات آرمان تعمیرات در جهت مشتری مداری ارائه خدمات سریع می باشد زیرا که قلب آشپزخانه یخچال فریزر می باشد اگر این وسیله خراب شود بسیاری از وسایل خوراکی موجود در خانه فاسد می شوند و تعمیر سریع آن بسیار مهم است.

آرمان تعمیرات این تضمین را به شما می دهد که یخچال فریز امرسان شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر کند.

از دیگر خدمات آرمان تعمیرات در مورد تعمیر یخچال فریزر های امرسان استفاده از قطعات اورجینال می باشد .

شاید در ابتدا به نظر برسد که این مورد چندان مهم نباشد اما استفاده از لوازم و قطعات اورجینال بسیار مهم می باشد.

اگر از لوازم و قطعات اصلی هر برندی نظیر امرسان استفاده شود سبب می شود که یخچال فریزر عمر و ماندگاری بیشتری را داشته باشد.

در نهایت اگر یخچال فریزر امرسان شما دچار خرابی شده است. و نیازمند یک مجموعه خوب در استان البرز برای تعمیر آن می گردید که دارای قیمت مناسب باشد. حتما به آرمان تعمیرات تماس بگیرید .

در ادامه سر فصل مطالبی که در این مقاله است را قید کرده ایم:

  • شرکت امرسان چگونه تاسیس شد؟
  • راه های ارتباطی با آرمان تعمیرات
  • مزایای بهره مندی از خدمات آرمان تعمیرات
  • چگونه از یخچال فریزر امرسان به خوبی نگه داری کنیم؟

شرکت امرسان چگونه تاسیس شد؟

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقای مهندس سلطان حسین فتاحی تاسيس گردید و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت.

در ابتدا میخواهیم خلاصه ای از زندگی مهندس سلطان حسین فتاحی به عنوان کارآفرین بپردازیم.

مهندس سلطان حسین فتاحی در سال ۱۳۳۶ در روستای کسلان میانه متولد شد حسین فتاحی فرزند دوم خانواده بود و او در ۴ سالگی پدر خود را از دست داد . و عمویش سرپرستی او و برادرش را به عهده گرفت .

او در 12 سالگی وارد هنرستان کارخانه آزمایش شد. در آنجا همزمان به تحصیل و کار پرداخت.

وقتی مدرک سیکل خود را گرفت وارد کارخانه الکترولوکس شد و قبل از آن در کارخانه آزمایش مشغول به کار بود. علت این کار این بود که معتقد بود که دیگر در کارخانه آزمایش چیزی نیست که یاد بگیرید.

او بعد از این که در کارخانه الکترولوکس مشغول به کار شد بعد از یک سال به کارخانه ارج رفت. اما چون پایان خدمت نداشت بعد از سه ماه از آن کارخانه اخراج شد.

او در سال 55 در دانشگاه علم و صنعت پذیرش گرفت. اما چون کسی را نداشت که به اندازه 150 هزار تومن برای او ضمانت بگذارد. نتوانست ادامه تحصیل را در آن زمان داشته باشد .

حتما بخوانید: آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیرات کندی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

هنگامی که به سربازی رفت سبب شد که در آنجا به مطالعه زبان انگلیسی بپردازد و این زبان را فرا بگیرد.

شروع ایجاد شرکت امرسان

بعد از سربازی به استخدام شرکت ساراول درآمد و در آن جا نیز پیشرفت های بسیاری داشت. در سال 1363 از آن کارخانه بیرون آمد و به کار آزاد روی آورد.

و از آن سال مسیری زا طی کرد که انتهای آن به ایجاد شرکت و کارخانه امرسان منجر شد. که یکی از معروف ترین یخچال فریز های ایران را تولید می کند .

او اکنون مهندس سلطان حسین فتاحی، دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار است. و صاحب بزرگترین کارخانه تولید یخچال فریزر ایران، کارخانه امرسان می باشد.

در ادامه خلاصه ای از فعالیت های شرکت امرسان از ابتدا که ساخته شده است را شرح داده ایم.

خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود.

لازم به ذکر است يخچال فريزرهاي 18 فوت سالها پرفروش ترين محصول در نوع خود در کشور بود و يخچال فريزرهاي 20 فوت همچنان رتبه اول را در اين زمينه داراست.

کارخانه امرسان

 

همگام با گسترش فعاليت‌هاي شركت امرسان، با توجه به استراتژي و خط مشي شرکت و منظور نمودن اصول صنعتي در فرايند طراحي و ساخت محصولات جديد ،يخچال و فریزر 15 فوت نوفراست و یخچال فریزر 22 فوت نوفراست موفق به دریافت لوح طرح برتر شدند.
از دیگر موفقیتهای گروه صنعتی امرسان تولید محصولات با گرید مصرف انرژی ++A و +++Aمی باشد.

بیشتر بخوانید: مزایا استفاده از مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج چیست؟

راه های ارتباطی با آرمان تعمیرات 

 اگر قصد دارید یخچال فریزر امرسان خود را تعمیر کنید و حداقل تا چند سال دغدغه ای بابت خرابی آن یخچال نداشته باشید.

کافیست که همین الان تلفن رو بردارید و با مرکز تعمیرات یخچال فریزرهای امرسان در کرج تماس بگیرید.

آرمان تعمیرات آماده است تا تعمیرکاران مجرب،متخصص و متعهد خود را در سریعترین زمان ممکن به منزل شما در تمام نواحی اعم از گوهردشت،عظیمیه، مهرشهر،جهانشهر، شهرک بنفشه، گلشهر، باغستان،میدان کرج، مهرویلا، کمالشهر،جهان نما، گرمدره و سایر مناطق استان البرز اعزام نماید.

شما می توانید با شماره گیری تلفن های

[contact-us]

به صورت تمام وقت با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیر یخچال فریزر های امرسان بهرمند شوید.

در صورت داشتن سوال و یا مشاوره در زمینه تعمیر یخچال فریزر های امرسان می توانید با ما تماس بگیرید. تا کارشناسان ما کاملا راهنمایی های لازم را به شما دهند.

مزایای بهره مندی از خدمات آرمان تعمیرات

  • ضمانت کار: آرمان تعمیرات این ضمانت را به شما می دهد که تا مدت سه الی شش ماه پس از تعمیر می توانید از گارانتی خدمات استفاده کنید.
  • سرعت کار: آرمان تعمیرات که مرکز تعمیر انواع یخچال های امرسان می باشد. این مزیت را دارا است که تعمیر یخچال فریزر که از ضروریات هر خانه می باشد را به سرعت در عین داشتن دقت بالا انجام می دهد.
  • استفاده از تکنسین های مجرب: مرکز تعمیر یخچال های امرسان در کرج یعنی آرمان تعمیرات همواره تاکید بر استخدام تکنسین های مجرب و دوره دیده دارد .
  • استفاده از قطعات اورجینال: آرمان تعمیرات که متخصص در زمینه تعمیر انواع یخچال فریزر های امرسان می باشد. یکی از نکاتی که همواره رعایت می کند و معتقد است که رعایت آن موجب طول عمر دستگاه می شود استفاده از قطعات اصل و با کیفیت می باشد.

چگونه از یخچال فریزر امرسان به خوبی نگه داری کنیم؟

  • برای خارج کردن دوشاخه از برق هرگز سیم آن را نکشید. همیشه دو شاخه را محكم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید.
  • هنگام تمیز كردن یخچال دوشاخه را از برق بکشید.
  • در صورت امكان یخچال را از طریق سیم خودش به برق وصل كنید. زیرا استفاده از سیم رابط ولتاژ خروجی پریز را بالا می‌برد و باعث قطع شدن برق می‌گردد.

تعمیر یخچال امرسان در کرج

 

  • یخچال فریزر را در محلی قرار دهید كه در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع بکشید.
  • برای کمک به جریان مناسب هوا، لوله‌های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.
  • شروع به کار دستگاه: پس از اتصال یخچال به برق، بگذارید حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.
  • استفاده از ترانس برای اتصال دستگاه به برق یکی از مواردی است که باید در نکات نگهداری از یخچال امرسا خود، توجه بیشتری به آن کنیم.

تحقیقات انجام شده روی لوازم برقی و دستگاه‌های الکترونیکی نشان می‌دهد که ضعف و نوسانات برق شهر یکی از مهم ترین عوامل اصلی خرابی و از کار افتادگی این دستگاه‌ها می‌باشد.

بنابراین برای تنظیم و کنترل این نوسانات و طول عمر بیشتر دستگاه یخچال فریزر خود، حتما از ترانس استفاده نمایید.

تعمیر لوازم خانگی در ویکی پدیا

پانوشت: مرکز تعمیر یخچال امرسان در کرج, بهترین مرکز تعمیر یخچال امرسان در کرج, معتبرترین مرکز تعمیر یخچال فریزر امرسان در کرج, آرمان تعمیرات

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “مرکز تعمیر یخچال امرسان

  1. معرفت گفت:

    بسیار کار بلد و منصف بدون هزینه تراشی اضافی

    1. admin گفت:

      خیلی مخلصم انجام وظیفست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *